سرویس: سیاسی
کد خبر: 38970
|
09:32 - 1394/02/09
نسخه چاپی

سبلانه گزارش می‌دهد؛

تشكيل ستادهاي انتخاباتي مجازي كانديداهاي اردبيل

تشكيل ستادهاي انتخاباتي مجازي كانديداهاي اردبيل
آنچه كه در تبليغات زودهنگام انتخاباتي كانديداها جالب به نظر مي رسد، تشكيل ستادهاي انتخاباتي آنان در فضاي مجازي است.

به گزارشخبرنگار، هرچه به زمان ثبت‌نام در انتخابات نزدیک‌ترمی‌شویم، قطعیت کاندیداتوری افراد سرشناس براي حضور در دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در استان اردبيل بیشتر می‌شود؛ طرفداران اغلب نامزدها اين بار به شيوه هاي مختلف در فضاي مجازي براي نامزدهاي مورد حمايت ستادهاي انتخاباتي تشكيل داده و سعي در جلب و جذب آرا مي‌كنند.

 

با قطعیت یافتن حضور یکی از نمایندگان سابق استان اردبیل در انتخابات آتی مجلس، صفحه اي با عنوان حاميان این نماینده سابق در شبكه اجتماعي فيس‌بوك راه اندازي و تصاويری از وی منتشر شده است.

 

يك منبع آگاه در گفتگو با سبلانه از تحرك جديد برخی نمایندگان كنوني استان اردبيل برای جلب آراء مردم خبر داد و گفت: این نماینده، در مجلس با دادن نامه به افراد متقاضي حمايت، آن ها را به کمیته امداد حوزه انتخابیه اش معرفی می کند تا مساعدت مالی دریافت کنند؛  نماینده مذكور که قصد حضور در جمع بهارستانی ها در دور بعدی مجلس را دارد گفته بود كه 90 درصد تبليغات انتخاباتي اش در سال 94 خواهد بود.

 

در همين راستا گفته مي شود به احتمال قوی شهردار پیشین اردبیل نیز قصد کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی دوره دهم را دارد اما فعلاً او ترجيح داده فعالیت‌هایش به صورت رایزنی با افراد باشد.

 

همچنين شنیده‌ها حاکی است كه حضور شهردار فعلی اردبیل در انتخابات مجلس دهم شدت یافته است.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد