سرویس: پارس آباد
کد خبر: 45755
|
14:49 - 1394/08/13
نسخه چاپی

گزارش تصویری - تشریحی/

خروش توفنده مردم بر علیه مستکبران/ امروز همه یکپارچه شعار «مبارزه با استکبار تعطیل پذیر نیست» سر دادند

خروش توفنده مردم بر علیه مستکبران/ امروز همه یکپارچه شعار «مبارزه با استکبار تعطیل پذیر نیست» سر دادند
مردم همیشه در صحنه پارس‌آباد در روز ملی استکبارستیزی باردیگرحماسه ای عظیم آفریدند.

به گزارشخبرنگاربه نقل ازآران مغان،مردم شهرستان مرزی پارس آباد مغان با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی 13 آبان روز ملی «استکبار ستیزی» بار دیگر انزجار خود را از استکبار و ایادی آن‌ها را به رخ جهانیان کشیدند.

 

مردم شهرستان مرزی پارس آباد مغان ‌صبح امروز ساعت‌ها قبل از آغاز راهپیمایی باشکوه یوم‌الله 13 آبان از تمام نقاط شهر به سمت میدان سپاه آغاز راهپیمایی رساندند.

حضور مردم به طوری بود که راهنمایی و رانندگی نیز دست به کار شد و نظم و ترتیبی به عبور و مرور خودروها داد.

مسیر راهپیمایی مملو از جمعیتی بود که ساعت‌ها قبل از آغاز مراسم به این محل رسیده بودند؛ از مرد و زن، پیر و جوان، دانش‌آموز و دانشجو، ‌کاسب و کارمند، ورزشکار و سرباز، مدیر و رئیس و.... همه آمده بودند تا با حضور خود نشان دهند از آرمان‌های امام و رهبری، انقلاب، شهدا حمایت می‌کنند.

مردم غیور شهرستان پارس آباد با این حضور گسترده آمده‌ بودند تا بگویند پشتیبان انقلاب خود که برای آن شهید داده‌اند، هستند، آمده‌اند بگویند از تحریم و تهدید و فشارهای مختلف نمی‌ترسند و نظام و انقلاب خود را در برابر ترفندهای دشمنان بیمه می‌کنند.

آری امروز در حالی مردم ندای «الله‌اکبر» و «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر می دهند تا به جهانیان بفهمانند که مردم ایران اسلامی پای انقلاب و رهبری خود ایستاده‌اند.

حضور نسل‌های مختلف جامعه در کنار یکدیگر صحنه‌هایی از حماسه حضور را به تصویر کشیده که مردم در هر شرایط و زمانی از آرمان‌های انقلاب اسلامی حراست خواهند کرد و این انقلاب به نسل و یا دوره خاصی تعلق ندارد.

کودکان پارس آبادی نیز در کنار پدر و مادران خود و با در دست داشتن پرچم سه‌رنگ جمهوری اسلامی در این راهپیمایی حضور داشتند تا نشان دهند آینده‌سازان این نظام پیرو رهبر معظم انقلاب در مقابل دشمنان تا بن دندان مسلح ایستاده‌اند.

آری مردم مرزنشین پارس آباد با حضور حماسی خود، فریاد «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مبارزه با استکبار تعطیل پذیر نیست» و «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده» سرداده و خشم و انزجار خود را از دولت‌مردان و سیاست‌های استکبار جهانی اعلام کردند.

مصطفی حسینی دانش آموز 13 ساله در حاشیه این راهپیمایی به خبرنگار آران مغان گفت: من به همراه دوستانم در این راهپیمایی شرکت کردم تا پیام ولایت‌مداری مردم ایران را به گوش جهانیان برسانیم.

وی افزود: دانش‌آموزان با شرکت در راهپیمایی 13 آبان، با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به دنیا ثابت کردند که آنها نیز رهرو فرهنگ عاشورا و خالقان حماسه 13 آبان هستند.

آسمند مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد پارس آباد نیز در این راهپیمایی با بیان اینکه امروز مردم در راهپیمایی 13 آبان حماسه ای از جنس 9 دی خلق کردند، گفت: استکبار همیشه در تلاش است تا بتواند ضربه های خود را به این نظام وارد کند که تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان ایران نشان داد که اگر یک ملت منسجم باشند، در مقابل همه قدرت‌ها توان ایستادگی داشته و می‌توانند با مقاومت در برابر دشمنان به پیروزی برسند.

وی بیان اینکه امروز مردم با حضور در راهپیمایی 13 آبان مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زدند، افزود: اگر امروز عزت، سربلندی، افتخار و پیروزی برای ایران اسلامی در بین جهانیان وجود دارد، مدیون رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا هستیم، این را هیچ وقت نباید فراموش کرد.

مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد پارس آباد با اشاره به اینکه آمریکا گرگی خون خوار است که با سیاست های غلط و خوی استکباری خود به دشمنی با ملت ایران می پردازدٰ تصریح کرد: مردم ایران هیچ گاه از این روش خود در مبارزه با استکبار دست نخواهند کشید و برجام که برای لغو تحریم ها بوده و معلوم نیست به سرانجام برسد هم تأثیری در این دشمنی ندارد.

مهدی احمدی فرماندار پارس آباد نیز در این راهپیمایی اظهار داشت: سیزده آبان از خاطره انگیزترین روزهای انقلاب شکوهمند اسلامی است، چرا که سه رویداد بزرگ تاریخی در این روز طی سه سال مختلف به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به دشمنی‌های استکبار با ملت ایران گفت: این روز یادآور ایستادگی در برابر نظام سلطه، فداکاری و پایداری ملت ایران در مبارزه علیه قدرت‌های شیطانی و استکباری است.

حجت الاسلام حسن باقری رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پارس آباد که سخنران راهپیمایی 13 آبان در شهرستان پارس آباد بود، با بیان اینکه دشمنی استکبار با ملت ایران سابقه دیرینه داشته و خواهد داشت، گفت: لازم است که همه اقشار ملت بزرگ ایران به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان هوشیار و آگاه باشند.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب یک ضرورت است، بیان کرد: در شرایطی که دشمن بیشترین هجمه را بر ما وارد می‌‏سازد، شرکت در این راهپیمایی جبهه متحدی مقابل دشمنان و مستکبران شکل داد و آنان را از برنامه‌‏های خود ناامید ساخت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه وظیفه مسئولان و مردم حفظ وحدت، همدلی، و پیروی از دستورات ولی‌فقیه و اجرا فرامین رهبر معظم انقلاب است، گفت: 13 آبان همیشه با شکوه بوده و پیام‌هایی دارد، وحدت و دستورپذیری از رهبری که در رأس قرار دارد، مبارزه با ظلم و استکبار از پیام‌های این روز با شکوه است.

باقری ادامه داد: 13 آبان یادآور سه رویداد بزرگ در تاریخ کشور بود که از تبعید امام خمینی (ره) در 13 آبان 43 آغاز شد و با کشتار دانش‌آموزان در 13 آبان سال 57 و نیز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان 58 ادامه پیدا کرد.

وی همچنین با بیان اینکه آمریکا شیطانی است که منطقه را به قتل و غارت کشانده، تصریح کرد: آمریکا از سویی دشمنان ما را در منطقه تقویت و رژیم صهیونیستی را در برابر مردم ما و امت اسلامی تقویت می کند و از سویی دیگر رژیم های سلطه گر، موروثی و استبدادی که سر سوزنی با دموکراسی رابطه ندارند، مانند آل سعود و آل خلیفه حمایت می کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پارس آباد در پایان این مراسم از حضور پرشور مردم این شهرستان مرزی در راهپیمایی 13 آبان قدردانی کرد و گفت: حضور حداکثری همه اقشار مردم، از دانش آموزان و دانشجویان گرفته تا مسوولان دستگاهاهی اجرایی در این راهپیمایی سیلی محکمی بود که صورت به استکبار جهانی زد.

در تظاهرات سراسری یوم الله 13 آبان قطعنامه‌ای در 8 بند قرائت شد و بعد از دانش آموزان و دانشجویان حاضر در این راهپیمایی ضمن آتش زدن پرچم آمریکا و اسرائیل، با سردادن شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "مبارزه با استکبار تعطیل پذیر نیست" و همچنین شعارهای ولایی بار دیگر با آرمان‌های شهدا، انقلاب و ولایت فقیه تجدید بیعت کرده و نفرت و کینه خود را نسبت به استکبار جهانی و دشمنان اسلام نشان دادند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد