سرویس: پارس آباد
کد خبر: 46346
|
12:15 - 1394/08/30
نسخه چاپی

به مناسبت هفته بسيج برگزار شد؛

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در پارس آباد +تصاویر

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در پارس آباد +تصاویر
به مناسبت گرامی داشت هفته بسيج، نمایشگاه و فروشگاه عرضه تولیدات طرح‌های اقتصاد مقاومتی صبح امروز در شهرستان پارس آبادمغان افتتاح شد.

به گزارشخبرنگاربه نقل ازآران مغان، نمایشگاه و فروشگاه تولیدات طرح های اقتصاد مقاومتی با حضور شهرهای پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوزاز امروز 30 آبان‌‎ماه تا پنج آذر در جنب سینما انقلاب پارس آباد برای خرید و بازدید علاقه‎مندان برپا شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه بسیج شهرستان پارس آباد در حاشیه افتتاح این نمایشگاهاظهار داشت: در این نمایشگاه محصولات فعالان اقتصاد مقاومتی منطقه، تولیداتی نظیر عسل، پرورش بلدرچین، پرورش قارچ، صنایع دستی و رب گوجه فرنگی در بسته بندی های متنوع عرضه می شود.

 

سرگرد پاسدار "مطلب شاهی" با اشاره به اینکه نمایشگاه و فروشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی با هدف حمایت از تولیدکنندگان داخلی و تلاش‌های بسیج در این راستا راه‌اندازی شده است، گفت: ما در 24 عرصه تسهیلاتی در قالب اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی با مشارکت موسسه نگار نصر و بسیج سازندگی استان اردبیل به متقاضیان برای ایجاد فرصت‌های اشتغال پرداخت کرده ایم که رقم پرداختی حدود 3 میلیارد تومان بوده است.

 

وی با بیان 80 درصد این اعتبارات توسط بسیجیان جذب شده، تصریح کرد: برپایی این نمایشگاه به جز عرضه مستقیم تولیدات کارآفرینان اقتصاد مقاومتی می تواند برای بازدید کنندگان و قشرهای مختلف مردم برای شروع یک کار و طرح در زمینه اقتصاد مقاومتی الگو و انگیزه خوبی باشد.

 

فرمانده سپاه ناحیه بسیج پارس آباد، توجه به تولید داخلی را یکی از زمینه‌های ایجاد اشتغال دانست و تأکید کرد: با پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی به بسیجیان و جوانان و نظارت بر اجرای درست طرح‌ها سبب ایجاد اشتغال‎زایی می‎شود و همه مسئولان موظف هستند در راستای برطرف کردن موانع پیش‎روی تولیدکنندگان گام بردارند.

 

این نمایشگاه صبح امروز با حضور فرماندار، فرمانده سپاه و دیگر مسئولین محلی شهرستان پارس آباد افتتاح شد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد