سرویس: سیاسی
کد خبر: 48772
|
14:50 - 1394/11/03
نسخه چاپی

لوح سپاسی که به خاطر عدم همراهی فرماندار در انتخابات داده نشد!

 لوح سپاسی که به خاطر عدم همراهی فرماندار در انتخابات داده نشد!
مراسم تجلیل از اعضای شورای آموزش و پرورش پارس آباد امروز در حالی برگزار شد که به دو نفر از اعضای آن به این خاطر که فرماندار را در زمان تایید صلاحیت برخی کاندیدای خاص همراهی نکرده بودند. لوح تقدیری داده نشد.

به گزارشخبرنگار، یک منبع اگاه با اعلام این خبر بهخبرنگار آران مغانگفت: مراسم تجلیل از اعضای شورای آموزش و پرورش پارس آباد در حالی امروز (شنبه) در این اداره برگزار شد که دو نفر از اعضای این شورا که پیش تر عضو هیات اجرایی دهمین دوره انتخابات حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار بودند به دلیل عدم همراهی فرماندار این شهرستان در زمان تایید صلاحیت برخی کاندیدای خاص، دستشان از لوح تقدیر کوتاه شد.

 

وی افزود: در حالی که دو سال است که شورای آموزش و پرورش پارس آباد موفق می شود در بین تمامی شهرها رتبه برتر شورای استان اردبیل را کسب می کند، به همین مناسبت قرار بود اعضای این شورا در هفته شورای آموزش و پرورش از طریق فرماندار که ریاست این شورا را بر عهده دارد تجلیل شوند که در اقدامی غیر منتظره از سوی فرماندار به اعضای این شورا لوح تقدیر داده شد و تنها به دو نفر اعضای آن به نام های 'علی نوری' و 'رضا مختاری' لوحی داده نشد.

 

این منبع با بیان اینکه این دو نفر چوب صداقت کاری خود در هیات اجرایی انتخابات را خورده اند، ادامه داد: در 4 دی 94 زمانی که این دو نفر جزء اعضای اصلی هیات اجرایی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار بودند، همراهی نکردن آن ها با فرماندار در صلاحیت برخی کاندیداهای خاص باعث شد تا فرماندار در اقدامی کینه توزانه از دادن لوح تقدیر به این دو نفر اجتناب کند!

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد