سرویس: پارس آباد
کد خبر: 48853
|
12:02 - 1394/11/05
نسخه چاپی

وقتی مخابرات به خاطر 2000 تومان تلفن را یکطرفه می‌کند!

 وقتی مخابرات به خاطر 2000 تومان تلفن را یکطرفه می‌کند!
در نقد عملکرد مخابرات پارس آباد، همواره یکی از مهمترین پرسش ها این بوده است که آیا خدماتی که توسط این شرکت به مشتریانش ارائه می شود با هزینه های دریافتی از مشتریان همخوانی دارد یا خیر؟!

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازآران مغان، همواره یکی از اهداف شرکت مخابرات ایران و به تبع آن پارس آباد، ترغیب مشتریان به استفاده از تلفن های ثابت بوده است.

اما مشکلاتی که گاها مشتریان پر و پا قرص این گونه خدمات در هنگام استفاده با آن روبرو می شوند، سبب می شود تا قید تلفن ثابت را زده و با این توجیه که تمامی اعضای خانواده از تلفن همراه بهره می برند، از پرداخت قبوض تلفن ثابت خودداری کنند.

تا همین چند وقت پیش قبضی بر در خانه ها می آمد و تاریخی داشت که مشخص می کرد چه مبلغی و تا چه زمانی باید پرداخت کرد اما حالا نه تنها این قبض دیگر نمی آید بلکه اگر هم بخواهید آن را تهیه کنید باید به امور مشترکین مراجعه کرده و البته مبلغ پرینت قبض را هم باید شما بپردازید!!

حالا اما آن چه که باعث نارضایتی می شود یکطرفه شدن به یکباره تلفن ثابتتان بدون هیچگونه اخطار قبلی است!

انحصاری بودن خدمات تلفن ثابت برای شرکت مخابرات ایران شاید یکی از مهمترین دلایل این گونه رفتارها با مشتریان باشد تا جایی که یکطرفه کردن تلفن ثابت یک شهروند آن هم بدون هیچگونه اخطار قبلی و تنها به دلیل عدم پرداخت مبلغ ناچیز، سبب می شود تا یک شهروند نتواند علی رغم تمام اصراها مبنی بر حذف پول از چرخه مبادلات روزمره، از خدمات پرداخت از طریق دستگاه کارتخوان بهره مند شود.

امید است اولا شرکت مخابرات پارس آباد به دلیل عدم پرداخت مبلغ ناچیز که گاها تنها شامل هزینه آبونمان است، اقدام به یک طرفه نمودن تلفن نکند و از سوی دیگر حداقل اخطار قبلی در این خصوص دهد تا مشترکان خود را به زحمت نیندازد.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد