سرویس: سیاسی
کد خبر: 49414
|
14:36 - 1394/11/17
نسخه چاپی

آخرین وضعیت کاندیداهای مجلس دهم؛

123کاندیدای استان اردبیل جزو تاییدصلاحیت‌ها و 7 نفر در بین عدم تعیین‌تکلیفی‌ها

123کاندیدای استان اردبیل جزو تاییدصلاحیت‌ها و 7 نفر در بین عدم تعیین‌تکلیفی‌ها
طبق اخبار تا این مرحله از تایید صلاحیت ها 123 نفر از پنج حوزه انتخابیه استان اردبیل برای تکیه بر 7 کرسی مجلس دهم، با هم رقابت خواهند کرد.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلی، با بررسی شکایات داوطلبان در شورای نگهبان، ساعت 4 بامداد امروز اسامی تائید صلاحیت‌شدگان به وزارت کشور ارسال شد که  طبق اخبار موثق از بین 203 ثبت نامی مجلس دهم از پنج حوزه انتخابیه استان تا این مرحله 123 نفر تایید صلاحیت شده است.

 

بر اساس این گزارش با انصراف 17 نفر از 203 داوطلب ثبت نامی از استان اردبیل، رد صلاحیت 56 کاندیدای پنج حوزه انتخابیه استان اردبیل برای مجلس دهم و قرار گرفتن 7 نفر از این کاندیداها در بین عدم تعیین تکلیفی ها، 123 نفر تایید صلاحیت شدند که این تعداد برای 7 کرسی این استان در مجلس دهم با هم رقابت خواهند کرد.

 

همچنین بر اساس آخرین اخبار،  هیچ کاندیدای از استان اردبیل در بین کاندیداهای عدم احراز صلاحیت شده قرار ندارد.

 

به گفته سیامک ره‌پیک سخنگوی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات با بررسی شکایات داوطلبان در شورای نگهبان 1500 داوطلب دیگر تایید صلاحیت شدند تا تعداد داوطلبان تأیید صلاحیت شده مجلس دهم به 6300 نفر برسد.

 

 همچنین هيات مركزي نظارت بر انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در اطلاعيه ای اعلام کرده است که به اطلاع آن عده از داوطلبان نمايندگي دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي كه صلاحيت داوطلبي آنها در مرحله قبلي مورد تاييد قرار گرفته و بر اساس نظر شوراي نگهبان صلاحيت آنها رد گرديده مي‌رساند: به استناد تبصره 3 از بند 2 ماده واحده مجمع تشخيص مصلحت نظام مي‌توانند ظرف مدت 3 روز از تاريخ 94/11/17 تا 94/11/19 و در وقت اداري به آدرس تهران، اتوبان بسيج- بلوار هجرت – ميدان شهيد مطهري – ورزشگاه تختي و يا در استانها به دفاتر نظارت و بازرسي بر انتخابات استانهاي مربوط مراجعه و پس از دريافت فرم، شكايت خود را تنظيم و پس از تحويل، رسيد دريافت نمايند؛ نتایج قطعی و نهایی بعد از این مرحله اعلام می شود.

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد