سرویس: سیاسی
کد خبر: 52634
|
12:06 - 1395/02/28
نسخه چاپی

در سکوت خبری؛

4 مدیر شهرستان پارس‌آباد برکنار شدند/ کاپیتان فرودگاه هم رفتنی شد

 4 مدیر شهرستان پارس‌آباد برکنار شدند/ کاپیتان فرودگاه هم رفتنی شد
این روزها اخبار ضد و نقیضی از تغییرات مدیریتی پارس آباد در سکوت خبری به گوش می رسد و این اخبار، حکایت از انتصابات دیگری طی روزهای آینده می نماید.

به گزارشبه نقل ازآران مغان، این روزها اخبار ضد و نقیضی از تغییرات مدیریتی شهرستان پارس آبادمغان در سکوت خبری به گوش می رسد و این اخبار، حکایت از انتصابات دیگری طی روزهای آینده دارد.

 

موج تغییرات در حالی پس از مدتی آرامش در فضای سیاسی شهرستان آغاز شده که در این میان طی روزهای اخیر شاهد انتصابات گسترده ای در بین مدیران پارس آبادمغان بوده ایم و این تغییرات در حالی انجام می شود که بنا به خبرهای واصله برخی از این مدیران عزل شده با وجود اینکه حکم ماموریتشان نیز تمدید شده بود، برکنار شده اند.

 

بنا به شنیده ها برخی از تغییرات این مدیران در حدی بوده که در محل کارشان و با مواجه شدن با سرپرست یا رییس جدید از برکناری خود باخبر شده است! و جالب تر این که دلیل برکناری او را هم این چنین به وی تشریح کرده اند که بخاطر طرفداری از یک کاندیدای خاص در حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار از سرپرستی کنار گذاشته می شوید!

 

با اینکه منتخب مردم حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار تازه از حواشی و اتفاقات دور دوم مجلس به سمت آرامش رسیده و هنوز قدم در بهارستان نگذاشته‎‎؛ در پارس آبادمغان بعد از انتخابات هر روز شاهد پخش شایعات مکرری راجع به تغییر مدیران در شهرستان هستیم. از عزل فرماندار و بخشداران گرفته تا مدیران و معاونین و کارمندان سایر ادارات و دستگاه ها! شایعاتی که باعث شده تا مدیران جوان و کارآمد شهرستان که در دوران مدیریت خود گاهاً خواب را برخود و خانواده حرام و توانسته اند پارس آبادمغان را به سمت قله های رفیع پیشرفت و آبادانی سوق دهند؛ حال این روزها شنونده اخبار و شایعاتی مبنی بر برکناری خود باشند.

 

 

در زیر مروری به تغییرات یک ماه اخیر که در بین مدیران شهرستان پارس آبادمغان اتفاق افتاده می اندازیم:

 

مهم ترین تغییر در ادارات را میتوان انتصاب «ایرج محمدزاده» به عنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس آباد دانست که جایگزین «یوسف روزگاری» شد.

 

قطار تغییرات مدیران شهرستان به آرامی و بدون سرو صدا از اداره ارشاد شهرستان به کانون پرورش کودکان و نوجوانان پارس آباد رسید، جایی که «باب اله عزیز پور» میز ریاست خود در این کانون را به «علی برادران» داد.

 

سومین تغییر مدیران شهرستان پارس آباد اینبار به ایستگاه شرکت نفت رسید و «سید سیف الدین سیفی» رییس شرکت پخش فراورده های نفتی شهرستان پارس آبادمغان جای خود را به «اسلام قهرمانی» داد.

 

ایستگاه چهارم میزبان رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی خانه کارگر پارس آباد بود و روز گذشته «وكيل كريمي» که 6 ماهی از سرپرست او در این دانشگاه نگذشته بود! جای خود را به «قادر وظیفه» داد.

 

اکنون در تازه ترین اخبار و شنیده های پسا انتخاباتی حکایت از پنجمین تغییر مدیران شهرستان پارس آباد دارد و اینبار قرعه به نام کاپیتان «محمد مهدی سرگزی» رییس فرودگاه شهرستان پارس آبادمغان افتاد‎‎ه‎؛ فرودگاهی که با همه تلخ و شیرینی هایش از 4 سال پیش به دلیل ترمیم و تعریض باند تعطیل شده و این روزها در مراحل پایانی تعریض بوده و اگر مشکل تکراری اعتبار پیش نیاید تا نیمه اول امسال افتتاح می شود.

 

گویا سرگزی کم کم به پایان راه مدیریت خود در فرودگاه شهرستان پارس آبادمغان نزدیک شده است چرا که این روزها شاهد زمزمه هایی مبنی بر تغییر این مدیر موفق هستیم. سرگزی از جمله مدیران غیر بومی اما پرتلاشی است که از سال 88 تاکنون مسئولیت فرودگاه پارس آبادمغان را بر عهده داشته و منشا خیر و برکت برای فرودگاه پارس آبادمغان طی این سالها بوده است.

 

البته تغییر و تحولات در بین مدیران امری لازم و ضروری است که اگر تغییرات بر مبنای اصل چرخش نخبگان و به‌منظور تحول و پویایی بیشتر و استفاده مطلوب‌تر از همه نیروهای توانمند باشد بر پویایی جامعه و افزایش توانمندی تاثیرگذار است؛ اما بر این باوریم که مدیران در طول مدت خدمت خود باید با اطمینان خاطر به انجام مسئولیت و خدمت بپردازند و ارائه اخبار و اطلاعات نادرست مبنی بر دستور کار بودن عزل مدیری، او را از ادامه کار باز ندارد، کما اینکه در بسیاری از دستگاه‌ها چنین به‌ نظر می‌رسد.

 

به هر حال با شروع تغییر و تحولات در مدیران شهرستانی، انتظار می‌رود در صورت داشتن رویکردی برای تغییر مدیران فاکتورهایی مدنظر قرار گیرد و نسبت به انتصاب نیروهای بومی، انقلابی، ولایت‌مدار، دست‌پاک و کارآمد و البته بدون حاشیه در سطح مسئولان ارشد شهرستانی همت شود.

گزارش از مرتضی بری

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد