سرویس: جهاد و مقاومت
کد خبر: 54292
|
18:20 - 1395/04/10
نسخه چاپی

مسئولان استان اردبیل به کمپین" ما اسرائیل را بر می چینیم" پیوستند

مسئولان استان اردبیل به کمپین" ما اسرائیل را بر می چینیم" پیوستند
مسئولان، نمایندگان و مدیران استان اردبیل در آستانه روز قدس، با پیوستن به کمپین " ما اسرائیل را بر می چینیم "انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

به گزارش مسئولان، نمایندگان  و مدیران استان اردبیل در آستانه روز قدس، با پیوستن به کمپین " ما اسرائیل را بر می چینیم "انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

 

 

صدیف بدری، نمایند اردبیل در مجلس شورای اسلامی: صهیونیست‌ها با سیلی امت اسلام محو خواهند شد انشاا...!

 

ولی ملکی، نماینده مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی: اسرائیل سرطانی است که توسط آمریکا و انگلیس و لابی صهیونیسم در دل خاورمیانه، برای از بین بردن اسلام و مسلمانان بوجود آمده است؛ باید این غده سرطانی از بین برود تا منطقه و مسلمانان روی آرامش را ببینند.

 

منصور حقیقت‌پور، نماینده سابق اردبیل در مجلس شورای اسلامی: پیش بسوی اسقاط اسرائیل با رهبری امام خامنه ای با ارتش مقاومت جهان اسلام.

 

میرحمایت میرزاده نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی: خدا را شکر اسرائیل در دل هیچ انسان آزاده ای وجود ندارد و مترسک باقی مانده از آن در حال پوسیدن است.

 

مصطفی افضلی فرد نماینده سابق مردم ادبیل در مجلس شورای اسلامی: اسرائیل علف هرزی است که برای رشد گیاهان معطر و نافع، باید از باغ هستی حذف شود.

 

حبیب برومند نماینده سابق پارس آباد در مجلس شورای اسلامی: موضوع اسرائیل امروز نقطه و محل تلاقی و رودرروئی و جنگ دو نیرو و دو قدرت به نامهای ملت مسلمان و مستضعفان جهان و سردمداران کفر  و الحاد می باشد. خداوند نیز پیروزی مستضعفان را وعده داده است و افقهای این وعده الهی با پیروزی حزب الله لبنان بر اسرائیل هویدا شده است.منتظر تحقق بقیه وعده های خداوندی خواهیم ماند و با شرکت در راهپیمایی روز قدس سرعت تحقق وعده الهی را طلب خواهیم کرد.

 

حمید لطف اللهیان شهردار اردبیل: موضوع فلسطین به همه ملت های مسلمان و آزاده دنیا ارتباط دارد و کل دنیا بخصوص نهادهای بین المللی نیز در برابر موضوع اشغالگری ددمنشانه اسرائیل بایستی مسئول و پاسخگوی قرن ها اجحاف و بیداد گری در حق ملت ستمدیده فلسطین باشند.

 

هاشم مظفری مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل: رژیمی جعلی که با حمایت پول و تزویر و استبداد ایجاد شده روزی با دستان خالی ولی قدرتمند مظلومین برچیده خواهد شد.

 

سالار شاکر عضو شورای شهر اردبیل: آرامش و ثبات خاورمیانه بزرگ و اتحاد مسلمین جهان با نابودی رژیم غاضب و جعلی صهیونیسم ممکن است.

 

 

حامد عاملی رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان: اسرائیل سند غلبه خشونت و زور در نظام سرمایه داری برخواست و اراده ملت ها و نشانی آشکار از دروغین بودن پایبندی به دموکراسی و حقوق بشر توسط غرب است.

 

 

انتهای پیام/م

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد