سرویس: سیاسی
کد خبر: 49050
|
10:51 - 1394/11/10
نسخه چاپی

فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد خبر داد

اجرای بیش از 200 برنامه ویژه دهه فجر در شهرستان پارس آباد

 اجرای بیش از 200 برنامه ویژه دهه فجر در شهرستان پارس آباد
فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد از اجرای بیش از 200 ویژه برنامه فرهنگی، ورزشی، سیاسی و بصیرتی در دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلی، سرگرد پاسدار مطلب شاهی امروز در گفت و گوی احتصاصی باخبرنگار آران مغان، اظهار داشت: همزمان با آغاز سی و هفتمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیش از 200 ویژه برنامه فرهنگی، ورزشی، سیاسی و بصیرتی توسط حوزه ها، پایگاه های مقاومت و رده های بسیج در این شهرستان برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به اهم برنامه های اجرایی اولین روز از دهه مبارک فجر در این شهرستان گفت: گلباران تمثال حضرت امام (ره)، دیدار مسئولان با امام جمعه شهرستان، نواختن زنگ انقلاب در تمامی مدارس و عطر افشانی گلزار شهدا  و رژه موتوری و خودرویی از اهم برنامه های 12 بهمن، سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به ایران، است.

 

فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد با بیان اینکه شعار امسال دهه مبارک فجر «تداوم اقتدار و عزت انقلاب اسلامی در پرتو ولایت مداری، همدلی و همزبانی دولت و ملت» است، افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، برپایی نشست‌های بصیرتی و سیاسی با موضوع استکبارستیزی، برگزاری چندین یادواره شهدا در این دهه از دیگر برنامه‌های مهم در این ایام است.

 

شاهی ادامه داد: در طول این دهه علاوه بر فضاسازی متناسب با پیروزی انقلاب، برگزاری شب شعر انقلاب و خاطره گویی، برپایی ایستگاه نقاشی و هنرهای دستی، اهدای جهیزیه (پیوند آسمانی) به زوج های بی بضاعت، برپایی ایستگاه صلواتی با پخش نواهای انقلابی در سطح شهرستان پیش‌بینی‌شده است و در اولین جمعه این دهه نیز حضور سازمان یافته بسیجیان در نماز وحدت بخش و دشمن شکن نمازجمعه را داریم.

 

مسوول کمیته بسیج ستاد دهه فجر شهرستان پارس آباد بیان کرد: در طول این دهه، همچنین برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی با همکاری دستگاههای اجرایی برگزار خواهد شد که تزئین و چراغانی سطح شهر، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی و گفتمان های دینی، برپایی نمایشگاه عکس جزو این برنامه ها است.

 

وی افزود: یکی از برنامه‌های محوری ما اعزام تیم دارویی به مناطق محروم و ویزیت رایگان روستاییان است که این کار با همکاری بسیج جامعه پزشکی شهرستان پاس آباد انجام می‌شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد با اعلام اینکه حسن ختام برنامه‌های این دهه حضور پرشور همه مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن خواهد بود، تصریح کرد: امید است مردم همیشه در صحنه پارس آباد در این مراسم شکوه و عظمت ایران اسلامی را به نمایش بگذارند چرا که حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن مقدمه‌ای برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های اخذ رأی در هفتم اسفند است.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد