سرویس: استانی
کد خبر: 1430
|
20:17 - 1391/08/27
نسخه چاپی

کمبود نقدینگی را با تلاش مضاعف جبران می‌کنیم

کمبود نقدینگی را با تلاش مضاعف جبران می‌کنیم
استاندار اردبیل گفت: کمبود نقدینگی‌ در اجرای پروژه‌های عمرانی و اجرایی را امسال با تلاش مضاعف و کار شبانه‌روزی جبران می‌کنیم.

به گزارش سبلانه، اکبر نیکزاد امروز در مصاحبه خبری خود با جمعی از خبرنگاران در خلخال اظهار داشت:‌ ما نیز امسال به دلیل مشکلات مالی در سطح ملی با تنگناهایی در تکمیل پروژه‌ها از نظر اعتباری روبه‌رو هستیم که تلاش می‌کنم این کمبود را با همتی مضاعف در کار خدمت‌رسانی بی‌منت جبران کنیم.

وی به سفر شهرستانی خود به صورت هفتگی به مناطق مختلف استان و بازدید از پروژه‌ها و طرح‌های مختلف اشاره کرد و یادآور شد: در این سفرها در کنار بازدید از پروژه‌ها سعی می‌کنیم ملاقاتی را نیز با مردم داشته باشیم و در نهایت با شرکت در جلسه شورای اداری بررسی همه جانبه‌ای را در خصوص روند رو به جلو و تکمیلی پروژه‌ها و تصمیمات مورد نیاز به همراه مدیران داشته باشیم.

استاندار اردبیل خاطرنشان کرد:‌ در این بازدیدها سعی می‌کنیم پروژه‌های آماده افتتاح را نیز به بهره‌برداری برسانیم که امروز در خلخال دو پروژه گازرسانی به روستاهای خلخال تکمیل شده و به بهره‌برداری رسید.

به گزارشایرنا، نیکزاد با بیان اینکه در جای جای استان اردبیل کارهای عمرانی و اجرایی به سرعت در حال انجام است و این استان به کارگاه عمران و سازندگی تبدیل شده، گفت: با شتاب مضاعف تا پایان دولت دهم تلاش خواهیم کرد تا پروژه‌های نیمه تمام به مرحله بهره‌برداری برسد.

این مسئول در خصوص پروژه اردبیل – فیرو‌ز‌آباد – خلخال و ضرورت تکمیل آن نیز عنوان کرد: ‌امروز از قطعات مختلف این پروژه مهم و استراتژیک بازدید کردیم و معتقدیم تکمیل این پروژه می‌تواند زمینه سفرهای هموطنان به این منطقه و سرمایه‌گذاران را بهتر از گذشته فراهم آورد که در این باب قول دادیم با تامین اعتبار از وزارت راه و شهرسازی محور اردبیل – فیروز‌آباد – خلخال هر چه سریع‌تر تکمیل شده و اهالی از این راه ایمن و کم حادثه بهره‌‌مند شوند.

استاندار اردبیل مشخصات این محور را محور اصلی و با هدف سهولت تردد و کاهش فاصله زمانی در رسیدن به مرکز کشور توصیف کرد و بیان داشت: خلخال در جنوب استان اردبیل بهترین فرصت را در توسعه گردشگری، کشاورزی و حتی صنعتی دارد به طوری که معادن آن بکر و غنی و متنوع است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نیکزاد در پایان سخنان خود اذعان داشت: تنها راه چاره ما برای برون رفت از مشکل بیکاری و عدم توسعه یافتگی منطقه تکیه بر حضور سرمایه‌گذاران متعدد در منطقه است که امیدواریم در این زمینه یک هدف‌گذاری معین و اصلی را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد