سرویس: اردبیل
کد خبر: 26548
|
11:51 - 1393/03/10
نسخه چاپی

سردار نقدی درگذشت مادر شهید مرحمت بالازاده را تسلیت گفت

سردار نقدی درگذشت مادر شهید مرحمت بالازاده را تسلیت گفت
سبلانه:سردار محمدرضا نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين با صدور پیامی درگذشت مادر شهيدان مرحمت بالا زاده و فیروز عزیزی را تسلیت گفت.

به گزارشسبلانه،به نقل از پایگاه اینترنتی بسیج، سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت درگذشت مادر شهید مرحمت بالا زاده پیامی صادر کرد. متن کامل پیام در ذیل آمده است:
 

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام خدا بر مادر با فضیلتی که نوجوان قهرمان اسطوره ای خطه جوانمردان شهید، مرحمت بالازاده را در دامن پربرکت خود پرورید و نام گرامی شهید پرور را برای همیشه در تاریخ حماسه آفرینی های ملت سرافرازمان ماندگار کرد.
 

مادری که در هنگامه آزمایش سخت، بدون کوچکترین درنگ سخاوتمندانه فرزند 11 ساله و پاره تن خود را به کارزار فرستاد تا اثبات کند اگر مردان اردبیل غیرتمند، شاگرادن مکتب عباس بن علی علیه السلام هستند مادران شان هم پیرو مکتب ام البنین علیها سلام هستند.
 

شیرزن بسیجی که با 25 سال مقاومت و پیام رسانی شهیدان با درس خستگی ناپذیری خود حجت را بر همگان تمام کرد تا جز حرفی که امام(ره) فرمود «تا کفر و شرک هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم»، از مسوولان کشور حرفی شنیده نشود.
 

ما استقلال، آزادی، شرف، کرامت و امنیت خود و اسلام عزیز را مدیون آنهاییم و ادامه این راه میثاقی است که بر دوش یکایک ماست.
 

ضمن عرض تسلیت فقدان این بانوی فداکار به مردم سرزمین ولایت مدار و حماسه ساز اردبیل، بویژه خاندان مکرم ایشان، از خدا می خواهم همه ما را رهرو صدیق این مادر قرار دهد و آن تازه سفر کرده را با حضرت صدیقه کبری سلام الله علیها محشور فرماید.

 

والسلام

انتهای پیام /

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد