سرویس: سرعین
کد خبر: 28685
|
12:22 - 1393/05/02
نسخه چاپی

فرهنگیان سرعین شعار مرگ بر اسراییل سر خواهند داد

فرهنگیان سرعین شعار مرگ بر اسراییل سر خواهند داد
مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سرعین طی بیانیه ای از عموم فرهنگیان و مردم متدین و مومن شهرستان سرعین برای حضور پر شور و شعور در راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان دعوت کرد .

به گزارش سبلانهبه نقل از ،چشمه لر،مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سرعین طی بیانیه ای از عموم فرهنگیان و مردم متدین و مومن شهرستان سرعین برای حضور پر شور و شعور در راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان دعوت کرد .
در این بیانیه آمده است : ((روز قدس، روز همبستگی جهان اسلام و تمام آزادیخواهان عالم با مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین، روز طنین ندای عدالت طلبی، حقیقت جویی و وحدت جهان اسلام درسراسرگیتی است؛ روز قدرت نمایی اسلام در مقابل استکبار جهانی و اعلام انزجار از رژیم تروریست و اشغالگر صهیونیستی و حامیان جنایتکار آن و روزی است که مسلمانان فارغ از ملیت، مذهب و نژاد، مظلومیت پاره تن اسلام را یکپارچه فریاد می زنند و بیداری و حضور خود در حمایت از فلسطین مظلوم را به جهانیان اعلام می کنند.
مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سرعین ، ضمن اعلام انزجار از جنایات و نسل کشی رژیم غاصب صهیونیسم و امریکای جنایتکار ، با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس از مردم متدین و مومن شهرستان سرعین برای حضور پر شور و شعور در راهپیمایی این روز دعوت بعمل می آورد .
کارکنان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سرعین به تبعیت از رهنمودهای والای حضرت امام خمینی ( ره ) و مقام معظم رهبری مدظله العالی ، آمادگی فرهنگیان را به همراه یکایک مسلمانان روزه دار ، برای شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس و با شرکت یکپارچه ، حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف از دست رژیم جنایتکار صهیونیستی اعلام می نماید. ))

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد