سرویس: سرعین
کد خبر: 29955
|
18:59 - 1393/06/02
نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع)استان اردبیل:

مقاومت غزه ژریم صهیونیستی را مستاصل کرده

مقاومت غزه ژریم صهیونیستی را مستاصل کرده
نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع)استان اردبیل گفت:رژیم صهیونیستی در مقابل روحیه مقاومت ، شهادت طلبی ، و شجاعت مردم غزه مستاصل مانده چرا که الگو ی ملت فسطین رزمندگان هشت سال دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش سبلانهبه نقل از ،چشمه لر،نماينده ولي فقيه در سپاه حضرت عباس (ع) اردبيل در مراسم سوم شهدای گمنام که در مسجد جامع شهرستان سرعین برگزار شد گفت: ارج نهادن به مقام شهید و شهادت وظیفه و رسالتی سنگین براي اقشار مختلف است و بايد سرلوحه کار و فعالیت کارگزاران و خدمتگزاران انقلاب اسلامی باشد.

وی در با تقدیر از استقبال با شکوه مردم شهرستان سرعین از شهدای گمنام  گفت:فاطمه زهرا(س)  نخستین راوی نور بود که بعد از جنگ احد هفته ای دو بار در روزهای دوشنبه و پنجشنبه از مدینه النبی مسیر یک فرسخی را به سختی طی می‌کردند تا کنار مشهد شهیدان احد می رسیدند و در کنار قبر حمزه و حنظله و دیگر شهیدان گاهی که فرصتی بود و بانوان جمع بودند به بیان حقایق می پرداختند.

حجت الاسلام کاملی فرد افزود:در 200 سال گذشته  جنگ ها زیادی  در ایران اتفاق افتاده و هر بار استانی یا شهری از این کشور جدا شده چرا در 8 سال دفاع مقدس یک روستا را هم از دست ندادیم آیا این به روح مقاومت رزمندگان ما بر نمی گردد و این روحیه به ما عزت و افتخار بزرگی نمی دهد؟

نماينده ولي فقيه در سپاه حضرت عباس (ع) اردبيل اظهار داشت:کسانی که  اندیشه و فکر جهاد نداشته اند با نفاق از دنیارفته اند ودر طول تاریخ ملتی که روحیه شهادت طلبی واستقامت را نداشتند زیر پای ظالمان مانده اند.

وی به حملات رژیم صهیونیستی به غزه اشاره کرد وافزود:رژیم اسرائیل در تنگنا گرفتار شده است و چه بسا ارزیابی می کرد که مقاومت از اراده پایداری برخوردار نیست و مردم این حجم از جانفشانی ها را تحمل نخواهند کرد وغزه را ترک خواهند گفت، که با شهامت واستقامت این مردم شکست این نقشه پلید رقم خورد.

وی تصریح کرد :رژیم صهیونیستی در مقابل روحیه شهادت طلبی ، شهامت و شجاعت مردم غزه مستاصل مانده چرا که الگوی ملت فسطین رزمندگان هشت سال دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

از دیگر برنامه های  "مراسم سوم شهدای گمنام " در سرعین رفتن به مزار شهدا مدیحه سرایی و نثار فاتحه بر روح شهدای اسلام و برپایی ایستگاه صلواتی بود.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد