سرویس: سیاسی
کد خبر: 39843
|
11:32 - 1394/03/08
نسخه چاپی

با حكم استاندار اردبيل؛

«علی لطفی‌رضابگلو» معاون فرماندار گرمي شد

	«علی لطفی‌رضابگلو» معاون فرماندار گرمي شد
علي لطفي امروز با حکمی از سوی مجيد خدابخش استاندار اردبيل به عنوان معاون جدید فرمانداری شهرستان گرمي معرفی شد.

به گزارشخبرنگاربه نقل ازسیفار،بر اساس پیشنهاد محمود علائي  فرماندار شهرستان گرمي و طی حکمی از سوی استاندار اردبيل، «علي لطفي رضابگلو» به‌عنوان معاون فرمانداری شهرستان گرمي منصوب شد.

در مراسمی که با حضور معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل و مدیران دستگاههای اداری شهرستان گرمی برگزار شد علی لطفی طی حکمی از سوی وزارت کشورو استاندار اردبیل بعنوان معاون فرمانداری گرمی منصوب و معارفه شد.

شریفی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل در این مراسم طی سخنانی معیارهای  انتخاب مدیران سیاسی در استان را شایسته سالاری، توانمندبودن و دارابودن سواد علمی و صحت و سلامت روحی و معنوی عنوان کرد و افزود:هر فردی که با دارابودن چنین شرایطی بدون کارشکنی و گرایشهای سیاسی، بصورت فراجناحی  وارد عرصه خدمت رسانی به مردم شود مثمر ثمر بوده و مورد لطف و  رحمت الهی خواهد بود.

رئیس ستاد انتخابات مجلس شورای اسلامی استان با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی  گفت: طبق برنامه ریزی ها و تصمیمات گرفته شده سعی ما بر این است تا فضای انتخابات استان را از آشفتگی سیاسی بدور نگه داریم و تمامی فعالان سیاسی  اعم از احزاب و گروههای سیاسی  مختلف می توانند در انتخابات آتی در چارچوب قوانین و مقررات فعالیت انتخاباتی سالم داشته باشند.

وی خطاب به مدیران و کارکنان  سیاسی استان در دستگاههای مختلف دولتی نیز افزود: هر مدیری که بخواهد در راستای طرفداری از نامزد  خاصی  از امکانات دولتی بر له یا علیه دیگران  استفاده کند و فضای انتخاباتی را بسته نگه دارد و تبعیضی در این زمینه قائل شود طبق قوانین و مقررات حاکم بر فضای انتخاباتی کشور جرم محسوب شده و با آنها برخورد خواهد شد.

 

انتهاي پيام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد