سرویس: اصلاندوز
کد خبر: 40061
|
16:06 - 1394/03/15
نسخه چاپی

امام جمعه اصلاندوز؛

15 خرداد سند مخالفت ملت با استعمار است

15 خرداد سند مخالفت ملت با استعمار است
امام جمعه اصلاندوز 15 خرداد را آغاز نهضت مقدس اسلامی دانست و گفت:15 خرداد سند مخالفت ملت با استعمار است.

به گزارشخبرنگاربه نقل ازارس تبار،حجت الاسلام والمسلمین "عظیم اسدزاده" در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز ضمن گرامیداشت قیام 15 خرداد اظهار کرد:15 خرداد سند مخالفت ملت با استعمار و انعقاد نطفه مقاومت و سرآغاز نهضت اسلامی روحانیت و بخاطر اسلام بود.

وی 15 خرداد را آغاز نهضت مقدس اسلامی دانست و افزود:قیام 15 خرداد نقطه عطفی بود در تاریخ مبارزات ملت قهرمان ایران که امام (ره) آفریننده و شکل دهنده آن قیام الهی بود روحانیان انقلابی در تداوم آن حرکت عظیم و پرخروش امت مسلمان ایران ،طی یک دوره پانزده ساله نقش اساسی داشتند.

امام جمعه اصلاندوز با بیان اینکه 15 خرداد برای امت قهرمان و شهید پرور ایران از اهمیت و اعتبار ویژه ای برخوردار بوده و خواهد بود گفت:15 خرداد روز قیام خونین مردم جان بر کفی است که به نام اسلام و برای اسلام به میدان آمدند و علیه ستمشاهی قیام کردند.

حجت الاسلام اسدزاده در بخش دیگری از بیانات خود ضمن تسلیت سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران فرمایشات مقام معظم رهبری در مراسم سالگرد امام راحل را منشور نظام دانست و افزود:اصول و مکتب امام راحل اثبات اسلام ناب محمدی(ص) و نفی اسلام آمریکایی و اسلام سکولار بود.

وی به فرموده مقام معظم رهبری، اعتماد به وعده الهی و بی اعتمادی به مستکبران،اعتقاد به اراده مردم،طرفداری از مستضعفان و نفی اشرافی گری،حمایت از مستضعفان جهان و عدم سازش با قلدران را از اصول و مکتب امام راحل عنوان کرد.

او با بیان اینکه امروز عده ای به دنبال تحریف اندیشه و افکار امام(ره) هستند، گفت: تحریف افکار و اندیشه های امام راحل راه بیهوده ای است که دشمنان نظام دنبال می کنند.

خطیب جمعه اصلاندوز همچنین انتخاب شایسته حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) به رهبری نظام جمهوری اسلامی ایران از سوی مجلس خبرگان را از عنایات خداوند متعال و از امدادهای غیبی الهی دانست و گفت:رهبری مقام معظم رهبری نه تنها برای ایران بلکه برای کل دنیاست.

وی از حضور پرشکوه مردم و مسئولان کشور بخصوص مردم ولایتمدار شهرمرزی اصلاندوز در مراسم بیست و ششمین سالگرد عروج ملکوتی امام راحل در جوار مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران قدردانی کرد و گفت:حضور پرشور مردم ولایتمدار کشور در این مراسم نشان از عهد و پیمان و تجدید میثاق با مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام اسدزاده از تمامی دست اندرکاران از جمله سپاه ناحیه عشایری در برگزاری مراسم سالگرد امام راحل در شهر اصلاندوز تقدیر و تشکر کرد.

امام جمعه اصلاندوز در خطبه اول با اشاره به اهمیت پرداخت زکات و آثار معنوی و اجتماعی آن در جامعه اظهار کرد: زکات از پایه های مهم دین اسلام بوده و پرداخت زکات موجب خیر و برکت و عمران و آبادی در جامعه می شود.

گفتنی است:در بین الصلاتین نماز جمعه اصلاندوز نمازگزاران در حمایت از مرم مطلوم یمن با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر آل سعود جنایت رژیم آل سعود و دولت عربستان سعودی را محکوم کردند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد