سرویس: پارس آباد
کد خبر: 44986
|
11:24 - 1394/07/22
نسخه چاپی

فعاليت 7هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب در پارس‌آباد

 فعاليت 7هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب در پارس‌آباد
فرماندار پارس آباد گفت: در حال حاضر در این شهرستان مرزي نزديك به هفت هزار واحد صنفی داراي پروانه كسب فعالیت می کنند.

به گزارشخبرنگاربه نقل ازآران مغان،مهدی احمدی روز سه شنبه در جلسه هماهنگی و ساماندهی اصناف پارس‌آباد با تاکید بر ساماندهی اصناف شهرستان و برخورد با متخلفانی که بدون پروانه کسب اقدام به فعالیت‌ می‌کنند، گفت: فعالیت اصناف بدون مجوز و پروانه می‌تواند نابسامانی‌های زیادی در فعالیت‌های صنفی مختلف به وجود آورد که ضروری است در امر ساماندهی آنها برخورد قاطع شود.

 

وی با بیان اینکه اگر دستگاه‌ها وظایف قانونی خود را به خوبی انجام ندهند و منافع صنفی و گروهی را بر منافع عمومی ترجیح دهند، امکان پاسخگویی به خواسته‌های جامعه را نخواهند داشت، افزود: باید تلاش تمامی مسئولان و متولیان در این حوزه بر رعایت قوانین به شکل درست و منطقی باشد.

 

فرماندار پارس آباد با اشاره به وجود نزدیک به 7 هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب در پارس‌آباد بيان کرد: متاسفانه در سطح شهرستان شاهد فعالیت قارچ گونه صنوف بدون پروانه کسب هستیم که هیچ نظارت قانونی بر آنها نمی‌شود، که این امر قابل قبول نیست.

 

احمدي با تاکید بر نظارت و کنترل بازار و اصناف تصريح کرد: انتظار می‌رود در زمینه ساماندهی صدور پروانه کسب و ارائه خدمات مطلوب به اصناف اقدام لازم انجام شود تا از این طریق بتوانم در جلب رضایت مردم بیش از گذشته موفق باشیم.

 

وي ادامه داد: بدون نظم و انظباط در امورات شهری امکان خدمات رسانی مطلوب به مردم فراهم نبوده و حقوق شهروندی پایمال می‌شود.

 

فرماندار شهرستان پارس‌آباد خواستار هماهنگی و تعامل بیشتر اتاق اصناف و بخشداران و شهرداران شد و هدف تمامی فعالیت های انجام شده را که فعالیت‌های غیرانتفاعی است خدمت به مردم و فراهم آوردن رفاه عمومی و نظم بخشیدن به فعالیت‌های صنفی عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد