سرویس: مشکین
کد خبر: 45013
|
09:41 - 1394/07/23
نسخه چاپی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مشگین‌شهر:

نسل امروز باید با حفظ حجاب فرهنگ ملی ایران را در مقابل دشمنان حفظ کنند

نسل امروز باید با حفظ حجاب فرهنگ ملی ایران را در مقابل دشمنان حفظ کنند
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مشگین‌شهر گفت: دختران امروز باید با رعایت و حفظ حجاب اسلامی فرهنگ ملی این کشور را در مقابل دشمنان حفظ کنند و ان را به صاحب اصلی خود حضرت ولیعصر (عج) تقدیم کنند.

به گزارشبه نقل ازمشکین رسا، همزمان با فرا رسیدن ایام ماه محرم نهضـت دخـترانه «ما زنده ایم» بـا هدف ترویج و توسعه فرهنگ عفاف و حـجاب، زنـده نگـه داشـتن اسلام و حـفظ ارزش هـای انقلاب اسلامی ایران با حضور دانش آموزان بسیجی و در مدارس شهرستان مشگین شهر برگزار شد.

 

در این مراسم حجت الاسلام عبدالله رضایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مشگین‌شهر با اشاره به عنوان «نهضت ما زنده ایم» گفت: اسلام و قرآن به عنوان نجاتگر انسان ها بزرگترین خدمت را به بانوان کرده است به طوری که با وضع قوانین عادلانه بر مظلومیت زنان پایان داده و حضرت فاطمه (س) را به عنوان الگوی برتر زنان معرفی کرده است.

 

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام گفت: در عصر امروز بزرگترین هجمه های دشمن بر نسل جوان و زنان مسلمان است که با رعایت و حفظ حجاب اسلامی می توان بزرگترین هجمه دشمنان ایستادگی کرده و اهداف انان را نقش بر آب کرد.

 

رضایی ادامه داد: دشمن با تهاجمات فرهنگی خود در تلاش برای تضعیف بنیه های اعتقادی و فرهنگی مسلمانان در فضاهای مختلف فرهنگی و مجازی است لذا فضای مجازی همچون علومی است که باید به نحو احسن از آن استفاده کرد و با اگاهی از آسیب های فضای مجازی در مقابل آن ایستادگی کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: این همایش با هدف احیای هویت دینی و در راستای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی در بین دانش اموزان دختر برگزار شده است لذا از دختران حاضر در مراسم انتظار می رود با رعایت و حفظ حجاب اسلامی فرهنگ ملی این کشور را در مقابل دشمنان حفظ کنند و ان را به صاحب اصلی خود حضرت ولیعصر (عج) تقدیم کنند.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد