سرویس: نیر
کد خبر: 46340
|
10:42 - 1394/08/30
نسخه چاپی

فرماندار نیر مطرح کرد؛

تلاش برای برگزاری انتخاباتی پرشور با مشارکت حداکثری مردم

تلاش برای برگزاری انتخاباتی پرشور با مشارکت حداکثری مردم
فرماندار نیر گفت: باید تلاش کرد تا بستر مناسب و فضای رقابتی سالم برای انتخابات آتی فراهم شده و انتخاباتی سالم و پرشور با مشارکت حداکثری مردم برگزار شود.

به گزارشخبرنگاربه نقل ازنیریمیز، اکبر صمدی در جلسه شرای اداری نیر با بیان اینکه اعتماد عمومی مردم و افزایش سرمایه اجتماعی مهمترین رسالت دولت در برگزاری انتخابات پیش رو است گفت: فرمانداری از هیچ کاندیدایی حمایت نکرده و اجازه نمی دهیم برخی افراد مغرض با نسبت های دروغ، کوچکترین خدشه ای به باور انقلابی و اعتماد مردم به خدمتگزاران خود در دولت و نظام مقدسی جمهوری اسلامی ایران وارد کنند.

 

وی با تاکید بر پرهیز روسای ادارات از تبلیغ به نفع و یا علیه نامزدها گفت: هر گونه فعالیت تبلیغی کارکنان ادارات  و استفاده از امکانات اداری در این زمینه بر اساس قانون جرم محسوب می شود و فعالیت مدیران و دست اندرکاران انتخاباتی حتی در ساعات غیر اداری نیز ممنوع است.

 

فرماندار نیر  افزود: باید تلاش کرد تا بستر مناسب و فضای رقابت سالمی برای انتخابات آتی فراهم شده و انتخاباتی سالم و پرشور با مشارکت حداکثری مردم برگزار شود.

 

وی اضافه کرد: در اجرای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر حق الناس بودن آرای مردم و در چارچوب قانون با رعایت اصل بی طرفی به دنبال برگزاری انتخاباتی با شکوه با حضور حداکثری مردم در این شهرستان هستیم.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد