سرویس: اصلاندوز
کد خبر: 46365
|
16:49 - 1394/08/30
نسخه چاپی

در نشست روشنگری با موضوع استکبارستیزی در اصلاندوز مطرح شد؛

اسدزاده: بسیج به الگوی مقابله با استکبار در جهان اسلام تبدیل شده است

اسدزاده: بسیج به الگوی مقابله با استکبار در جهان اسلام تبدیل شده است
همایش نهضت روشنگری با موضوع استکبار ستیزی با حضور بسیجیان در مسجد جامع اصلاندوز برگزار شد.

به گزارشخبرنگاربه نقل ازارس تبار،این مراسم در دومین روز از هفته بسیج پیش از ظهر امروز شنبه با حضور امام جمعه اصلاندوز،فرمانده سپاه ناحیه عشایری،جمعی از کارکنان سپاه،مسئولان و بسیجیان در مکان مسجد جامع اصلاندوز برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین عظیم اسدزاده امام جمعه اصلاندوز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا و تبریک هفته بسیج اظهار کرد:ستم های دنیای استکباری علیه انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف وجود دارد و مظهر حقیقی استکبار جهانی آمریکا جهانخوار است.

وی با بیان اینکه استکبار ستیزی هدف مهم و همیشگی انقلاب اسلامی ایران است افزود: باید روحیه استکبار ستیزی همچنان با قوت و قدرت در جامعه و بین آحاد ملت فهیم و انقلابی ما وجود داشته باشد.

امام  جمعه اصلاندوز همچنین با اشاره به اینکه باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری مواظب توطئه ها و بخصوص نفوذ دشمنان بود گفت: باید روحیه کفر ستیزی و کوتاه نیامدن در برابر استکبار جهانی و حامیان آنها همچنان در جامعه زنده بماند که راه عزت و عظمت ها در گرو دشمن شناسی و ولایتمداری است.

حجت الاسلام اسدزاده تصریح کرد: امروز عظمت و قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت خون مبارک شهداء و ایثارگری های دلاورمردان در سخت ترین شرایط تحریمی و اقتصادی با عزت و بدون وابستگی به بیگانگان به همه دانش ها و فناوری های روز دنیا رسیده است.

وی با بیان اینکه بسیج به الگویی برای مقابله با استکبارستیزی در جهان اسلام تبدیل شده است گفت: تبیین اقتصاد مقاومتی و پیشبرد اهداف و برنامه های آن و نمایش اقتدار و آمادگی بسیج در حفظ امنیت و آرامش جامعه و جهان اسلام از رویکردهای مهم بسیج است.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد