سرویس: اصلاندوز
کد خبر: 46384
|
22:49 - 1394/08/30
نسخه چاپی

وقتی کاهش قیمت مرغ در اصلاندوز احساس نمی‌شود!

وقتی کاهش قیمت مرغ در اصلاندوز احساس نمی‌شود!
بر اساس اعلام رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی قیمت مرغ کیلویی پنج هزار و 500 تومان بفروش می رسد اما این کالا در اصلاندوز همان هفت هزار تومان است.

به گزارشخبرنگاربه نقل ازارس تبار،گوشت مرغ به دليل ارزانی نسبی خود در مقايسه با گوشت قرمز از مصرف بالايی برخوردار است و از کالاهای پر مصرف مردم محسوب می شود و در چنين شرايطی گرانی اين کالا قطعا فشار مضاعفی را به مردم به خصوص اقشار متوسط و کم درآمد وارد خواهد کرد.

در حال حاضر مرغ تازه در بازار اصلاندوز کيلويی هفت هزار تومان به فروش می رسد و این در حالیست که مهدی یوسف‌خوانی رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی  امروز در گفت‌وگو با خبرنگارایسنا، با بیان اینکه قیمت مرغ از حدود یک هفته قبل از آغاز محرم رو به کاهش رفت و همچنان هم ادامه دارد، اظهار کرد: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم مرغ در خرده‌فروشی‌ها 5500 تومان و عمده فروشی‌ها 5000 تومان است. در حالیکه قبل از ایام محرم قیمت هر کیلوگرم مرغ 7000 تومان بود که در این مدت حدود 1500 تومان کاهش داشته است.

این کاهش قیمت مرغ در شهر اصلاندوز احساس نمی شود و به نظر می رسد قيمت ها به صورت سليقه ای و متناسب با شرايط درآمدی هر منطقه عرضه می شود.

حال یکی از راهکارهای اساسی مبارزه با این وضع موجود قیمت مرغ در  این روزها، برخورد جدی مسئولان  است که به این مسئله باید توجه ویژه ای کنند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد