سرویس: خلخال
کد خبر: 47076
|
09:51 - 1394/09/16
نسخه چاپی

به علت ریزش بهمن و برف سنگین؛

محور پونل تا اطلاع ثانوی مسدود است

محور پونل تا اطلاع ثانوی مسدود است
فرمانده پلیس راه استان اردبیل گفت: محور پونل به علت ریزش بهمن و برف سنگین تا اطلاع ثانوی مسدود است.

به گزارش  به نقلازناو، سرهنگ دوم حجت فتاحی  در بازدید از محور خلخال به اسالم و خلخال به پونل گفت: در محور خلخال به پونل هم اکنون شاهد بارش برف سنگین هستیم از طرفی دیگر امکان ریزش بهمن در این مسیر بسیار بالاست و برای حفظ جان مسافران ما این محور را مسدود اعلام کرده ایم و تا اطلاع ثانوی مسافران و رانندگان از محور ایمن وامن خلخال به اسالم تردد کنند.

وی با تقدیر از تلاش های راهداران - امدادگران در کنار نیروهای پلیس راه گفت: راهداران در طول 72 ساعت گذشته زحمات زیادی را در محور خلخال به اسالم و محور های مواصلاتی شهرستان خلخال متحمل شده اند که جای بسی تقدیر دارد.

وی گفت: از مردم تقاضا داریم در تردد از محورهای کوهستانی با اطلاع از وضعیت مسیر در جاده ها تردد کنند و حتما زنجیر چرخ و وسایل گرما را به همراه داشته باشند.

فتاحی افزود: در حال حاضر سه گشت پلیس راه در محور اردبیل به خلخال در محور اردبیل سرچم خلخال - اردبیل کوثرخلخال و خلخال به اسالم و خلخال و سه راهی پونل حضور دارند و در کنار سایر نیروهای امدادی و راهداری به تلاش برای راهنمایی مسافران و هدایت آنان مشغول هستند.

فرمانده پلیس راه اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر کلیه محور های ارتباطی شهرستان خلخال به مرکز استان و کشور به غیر از پونل باز و تردد در آنها جریان دارد.

وی با یادآوری کولاک شدید گردنه الماس گفت: حتما رانندگان شرایط ایمنی را برای حفظ جان خود و سرنشینان رعایت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد