سرویس: پارس آباد
کد خبر: 47103
|
13:46 - 1394/09/16
نسخه چاپی

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل:

لایحه منطقه آزاد اردبیل فردا در مجلس به رای گذاشته می‌شود

 لایحه منطقه آزاد اردبیل فردا در مجلس به رای گذاشته می‌شود
رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: طبق مصوبه نمایندگان مجلس شورای اسلامی فردا، اصل و جزئیات لایحه منطقه آزاد اردبیل در خانه ملت به رای گذاشته می‌شود.

به گزارشخبرنگاربه نقل ازآران مغان، حجت الاسلام حبیب برومند با اعلام این مطلب اظهار داشت: امروز در نهايت با دعاي مردم شريف مغان و توجه ويژه نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با اكثريت دو سوم آرا، راي به تغيير دستور مجلس و بررسي خارج از نوبت لايحه منطقه آزاد در استان اردبيل دادند و با اعلام رئيس مجلس جزئيات اين لايحه فردا (سه شنبه) به راي گذاشته مي شود.

 

وی با بيان اينكه امروز با راي نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در صحن علني مصوب شد كه دستور صحن علني تغيير نموده و فردا (سه شنبه) اصل و جزئيات لايحه ايجاد منطقه آزاد اردبيل در شهرستانهاي پارس آباد مغان، بيله سوار مغان و گرمي به راي گذاشته شود، گفت: با عنايتي كه نمايندگان مجلس به مردم شريف مغان داشته و با تلاشي که در جهت اقناع همكاران کردیم تغيير دستور مجلس بدون مخالف به راي گذاشته و با اكثريت دو سوم آرا (108 رأي موافق، 43 رأي مخالف و 16 رأي ممتنع) تصويب شد و با اعلام هيات رئيسه در جلسه فردا جزئيات طرح بررسي شده و انشااله با آراي قاطع نمايندگان ملت تصويب خواهد شد.

 

برومند با تبريك اين مصوبه تاريخي به مردم مغان و استان بیان كرد: مصوبه امروز خواسته تاريخي مردم مغان و حقي است كه با عنايت دولت و مجلس محقق شد که اميدوارم با عملي شدن اين مصوبه شاهد شكوفايي اقتصادي منطقه و استان و رونق كار و توليد باشيم.

 

رئيس مجمع نمايندگان استان تصريح كرد: ما مي دانيم كه مصوبه امروز نه پايان كار، بلكه آغاز عصر جديدي در تاريخ مغان مي باشد و از اين لحظه وظيفه مسئولان و نمايندگان بيش از پيش و سنگين تر شده است و ابراز اميدواري نمود كه انشااله با عنايت دولت و مسئولان هرچه سريع تر شاهد اجرايي شدن اين مصوبه باشيم.

 

برومند گفت: همگان بدانند مصوبه امروز حاصل دعاي مردم و عنايت سالار شهيدان در ماههاي مبارك محرم و صفر و تلاش خادمين ملت است.

 

نماینده مردم شهرستانهای پارس آباد و بیله سوار در مجلس خاطرنشان کرد: مصوبه امروز را به مردم شريف و صبور مغان تبريك مي گويم و مي دانم شايستگي و حق مردم مغان خيلي بيشتر از اينهاست.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد