سرویس: حوزه و دانشگاه
کد خبر: 47105
|
13:51 - 1394/09/16
نسخه چاپی

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی:

"مرگ‌برآمریکا" شعار تمام دانشجویان آزاده و حق‌طلب

"مرگ‌برآمریکا" شعار تمام دانشجویان آزاده و حق‌طلب
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی، گفت: تا زمانیکه آمریکا از خوی شیطانی خود دست بر ندارد شعار"مرگ بر آمریکا" بر دل و زبان تمام دانشجویان حق طلب ثاری و جاری خواهد بود.

به گزارشبه نقل از ابصارنیوز، سجاد آقازاده دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی، گفت: شانزدهم آذر 1332 روزی بود که سه دانشجوی دانشگاه تهران در اعتراض به دخالت هایی که به دلیل نفوذ آمریکا و انگلیس در ایران صورت می گرفت به همراه دیگر دانشجویان علیه استکبار به پا خاستند و نشان دادند که نسل جوان و بخصوص دانشجو همیشه زنده است و در برابر منافع ملی و عزت و شرف میهن اندکی کوتاه نخواهد آمد.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی در ادامه با اشاره به تداوم خوی استکبار ستیزی آمریکا نیز گفت: اکنون که سالهای زیادی از آن واقعه می گذرد می بینیم که آمریکا همچنان ویژگی های استکباری خود را حفظ کرده و هرچه در توان دارد برای نفوذ در قشر تحصیل کرده و جوانان دانشجو بکار می گیرد.

اقازاده هدف خصومت امریکا با ملت ایران را از بین بردن اسلام ناب محمدی در جهان عنوان کرد و گفت: ماهیت استکبار این است که در برابر حق جویی و آزاد طلبی هر ملتی بایستد و به خاطر این خصومت است که شعار مرگ بر آمریکا همواره باید بر زبان ملت ایران جاری شود.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه جامعه اسلامی دانشجویان به عنوان تشکلی مستقل و ولایی است، گفت: همه اعضای این تشکل دانشجویی در سراسر کشور همچون گذشته طبق فرامین مولا ومقتدایمان امام خامنه ای که فرمودند: «آمریکا اتم مصادیق استکبار است» خودتان را برای ادامه مبارزه با استکبار آماده کنید، همچنان به فعالیت های ضد استکباری خود برای جلوگیری از نفوذ بیگانگان در دانشگاه ادامه خواهیم داد تا انشاالله مقدمه ای برای ریشه کنی استکبار شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد