سرویس: اصلاندوز
کد خبر: 47114
|
17:55 - 1394/09/16
نسخه چاپی

امام جمعه اصلاندوز:

دانشجویان منویات رهبری را نصب‌العین خود قرار دهند

دانشجویان منویات رهبری را نصب‌العین خود قرار دهند
امام جمعه اصلاندوز با گرامیداشت 16آذر روز دانشجو گفت: دانشجویان باید منویات رهبر معظم انقلاب را نصب العین خود قرار دهند.

به گزارشحجت الاسلام والمسلمین "عظیم اسدزاده" عصر امروز در گفتگو با خبرنگارارس تباربا اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع دانشگاهیان کشور، رهنمودهای ایشان را راهگشای مشکلات دانشگاهها دانست و گفت: دانشجویان کشور باید با نصب العین قراردادن سخنان رهبری، نسبت به رفع مشکلات کوشا باشند.

وی شرح صدر،تبیین ایده اقتصاد مقاومتی با زبان دانشگاهی،حفظ موضع انتقادی،تکمیل نکردن پازل دشمن،حفظ و حالت آرمان گرایی در دانشگاهها،حضور فیزیکی و فکری در مسایل عمومی کشور،همکاری تشکلها،مطالبه عدالت،داشتن هدفهای کلان انقلاب،حفط اتحاد،مراقبت در برابر تلاش برخی برای تحقق منافع انسان در دانشگاه،رقابت مثبت،آشنایی با جنایات غرب و عدم پیروی کورکورانه را از توصیه های مهم رهبر معظم انقلاب به دانشجویان عنوان کرد.

امام جمعه اصلاندوز با اشاره به اینکه باید فرمایش های ایشان سرلوحه کار دانشگاهیان قرار گیرد خاطرنشان کرد:افسری جنگ نرم، نگاه به استکبار بعنوان یک جبهه،برگزاری کرسی های آزاد اندیشی،تحمل و مدارای سیاسی،رفتار منصفانه و نقد پذیر متواضعانه،درس خواندن و پژوهش علمی و پرورش نخبگان سیاسی از دیگر موارد مهم بیانات مقام معظم رهبری به دانشجویان بشمار می روند.

حجت الاسلام اسدزاده با بیان اینکه دانشجویان باید در کلیه عرصه های نظام حضور زنده و فعال داشته باشند افزود:در این راستا اعزام اردوهای جهادی دانشجویی توسط بسیج سازندگی که در مناطق محروم کشور برگزار می شود یک فعالیت مهم و تاثیرگذار در کشور است و یکی از راه‌های خدمت به مردم محسوب می شود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد نفوذ دشمن گفت:نفوذ دشمن به عنوان یک تهدید جدی مطرح است و دانشجویان بیش از همه باید نسبت به توطئه های دشمن آگاه و بیدار باشند.

امام جمعه اصلاندوز اضافه کرد:در شرایط کنونی که دشمن درصدد نفوذ به کشور است،مهمترین رسالت دانشجویان بستن راه های نفوذ دشمن است.

حجت الاسلام اسدزاده خودشناسی،ایمان به هدف،اعتماد به نفس،اراده استوار،کار و کوشش،استقامت و پشتکار،نظم و برنامه ریزی و انس با خدا را از جمله عوامل و رمز پیروزی جوانان ایرانی دانست.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد