سرویس: اصلاندوز
کد خبر: 47117
|
23:47 - 1394/09/16
نسخه چاپی

یادمان شهدای گمنام اصلاندوز ساماندهی می‌شود

یادمان شهدای گمنام اصلاندوز ساماندهی می‌شود
جلسه تشکیل هیات امنا برای ساماندهی گلزار و یادمان شهدای گمنام اصلاندوز در فرمانداری پارس آباد برگزار شد.

به گزارش،به نقل ازارس تبار، جلسه تشکیل هیات امنا ساماندهی گلزار و یادمان شهدای گمنام بخش اصلاندوز امروز با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان اردبیل، امام جمعه اصلاندوز، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان پارس آباد، بخشدار اصلاندوز، فرمانده بسیج عشایری استان اردبیل، فرماندهان انتظامی، شهردار اصلاندوز و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پارس آباد برگزار شد.

مهدی احمدی فرماندار شهرستان پارس آباد مغان در این جلسه ضمن تسلیت به مناسبت اربعین حسینی (ع) ،با بیان اینکه شهدا الگوی خود را از سرور سالار شهیدان گرفته اند و این فرهنگ را در عمل نیز ثابت کردند افزود:حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه ای همگانی است.

وی در ادامه با اشاره به استقبال بی نظیر مردم شهرستان پارس آباد و بخش اصلاندوز از شهدای گمنام گفت:جانمایی و مکان یابی برای گلزار و یادمان شهدا مناسب است که بایستی در طراحی یادمان نیز با لحاظ نمودن مرزی بودن این شهر به گونه عمل شود که این مکان به عنوان پایگاهی فرهنگی برای مردم در نظر گرفته شود.

فرماندار پارس آباد همچنین خانواده شهدا را سرمایه اجتماعی عنوان کرد و به دیدار و دلجویی و بررسی مسائل و مشکلات و دقت به نکته نظرات و پیشنهادات آنها تاکید کرد.

واحد مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان اردبیل نیز از اختصاص یک میلیارد تومان به ساماندهی و طراحی یادمان شهدای گمنام استان خبر داد و گفت: استان اردبیل میزبان 62 شهید گمنام در 25 منطقه است که با خاک سپاری این شهدا شهرستانها و بخشهای مختلف استان از برکات فرهنگی و اجتماعی آن بهره مند شده اند.

وی همچنین از طراحی بیش از 200 نقشه و طرح یادمان شهدا برای استفاده در کشور خبر داد و آمادگی اداره کل خود را برای ارائه طرح هایی متناسب با منطقه برای یادمان شهدای اصلاندوز جهت انتخاب هیات امنا ساماندهی گلزار و یادمان شهدا شهرستان پارس آباد اعلام کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عظیم اسدزاده امام جمعه اصلاندوز نیز با بیان اینکه خانواده شهدا و ایثارگران برای این کشور زحمات فراوانی کشیده اند و جان عزیزان خود را در راه آزادی و اعتلای وطن اسلامی داده اند و این را افتخاری برای خود می دانند افزود: رسیدگی به خواسته ها و مشکلات این عزیزان را مد نظر قرار داده و در تکریم این عزیزان بیش از پیش باید کوشا باشیم.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد