سرویس: نیر
کد خبر: 47155
|
15:50 - 1394/09/17
نسخه چاپی

یک فعال سیاسی:

نامزدهای انتخابات فراتر از حیطه اختیارات نماینده وعده ندهند

نامزدهای انتخابات فراتر از حیطه اختیارات نماینده وعده ندهند
یک فعال سیاسی در نیر گفت:‌ نامزدهای انتخابات مجلس از دادن وعده‌‌هایی که در حیطه اختیارات و وظایف نمایندگی مجلس نمی‌باشند اجتناب کنند.

به گزارشخبرنگار  شهرام اصالت نیری از فعالان سیاسی و اجتماعی شهرستان نیر در گفتگو بانیریمیز،گفت:  با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات مجلس دهم، تلاش ها و تکاپوی کاندیداهای انتخاباتی در حوزه شهرستان نیر شدت گرفته است.
 

وی افزود: نامزدهای انتخابات مجلس از دادن وعده‌‌هایی که در حیطه اختیارات و وظایف نمایندگی مجلس نیستند و اجرایی هستند اجتناب کنند.
 

اصالت نیری در ادامه افزود: تجربه ثابت کرده است در تبلیغات انتخاباتی هر کسی که به مردم بیشتر وعده داده به همان میزان دروغ‌های بزرگ‌تری گفته است و نامزد های انتخاباتی با وعده زیاد مردم را فریب ندهند.
 

شهرام اصالت نیری افزود: شهروندان به شاخص های مطروحه از سوی امام راحل و رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخاب نامزدها توجه کنند تا نامزد اصلح، ولایتمدار، مردم دار و وفادار به نظام به خانه ملت راه یابند.
 

وی اظهار داشت : مردم طبق فرموده رهبری ، باید صلاحیت فرد را در نظر بگیرند و آشنا بودن و نسبت داشتن با یک نامزد انتخابات، نباید مانع انجام وظیفه الهی شود.
 

شهرام اصالت نیری با اشاره به وظایف ترسیم شده برای یک نماینده مجلس در قانون اساسی کشور اظهار داشت: نامزدهای انتخابات مجلس از دادن وعده‌‌هایی که در حیطه اختیارات و وظایف نمایندگی مجلس نمی‌باشند اجتناب کنند.
 
وی با بیان اینکه قانونگذاری و نظارت بر حسن اجرای قانون مهم‌ترین وظیفه نمایندگان مجلس است، ابراز داشت: هر گونه وعده‌ای که در حیطه وظایف ذاتی نمایندگی نیست ممکن است در وهله اول به بی‌اعتمادی مردم نسبت به نامزد وعده دهنده بیانجامد.
 

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد که انتخابات امسال با حضور گسترده مردم و در محیطی سرشار از نشاط و آرامش برگزار شود.
 
انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد