سرویس: مشکین
کد خبر: 47219
|
19:00 - 1394/09/19
نسخه چاپی

به مناسبت فرا رسیدن رحلت حضرت رسول اکرم (ص) /

بالغ بر 80 دیگ آش نذری در مشگین‌شهر بر روی شعله های گاز قرار گرفت

بالغ بر 80 دیگ آش نذری در مشگین‌شهر بر روی شعله های گاز قرار گرفت
به مناسبت فرا رسیدن رحلت حضرت رسول اکرم (ص) بالغ بر 80 دیگ آش نذری بر روی شعله های گاز قرار گرفت و در بین مردم این شهرستان توزیع شد.

به گزارشبه نقل ازمشکین‌رسا، سید علی غفاری رییس هیئت عامل مرکز نیکوکاری شهرستان مشگین‌شهر در حاشیه توزیع آش نذری در گفتگو با خبرنگار مشکین‌رسا گفت: به مناسبت فرا رسیدن رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) هیئت فداییان حضرت علی اکبر (ع) و مرکز نیکوکاری حضرت فاطمه (س) مسجد فاطمیه محله قیام مشگین‌شهر و به مناسبت میزبانی پرچم شهادت و ایثار حضرت اباعبدالله الحسين (ع) در این شهرستان بالغ بر 80 دیگ آش نذری بر روی شعله های گاز قرار گرفت.

 

وی افزود: در توزیع این آش نذری که با شکوه خواصی برگزار شد نزدیک به 8 تن مواد غذایی و حبوبات استفاده شد و بالغ بر 200 نفر از جوانان هیئت و بانوان از یک هفته پیش نسبت به برگزاری این مراسم فرهنگی عاشورایی تلاش کرده و فعالیت کردند.

 

وی همچنین با اشاره به میزبانی پرچم سرخ امام حسین (ع) در این شهرستان گفت: به خاطر میزبانی پرچم سرخ حضرت اباعبدالله الحسين (ع) در شهرستان مشگین‌شهر و همزمان با رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در سال جاری 40 دیگ آش نذری به این نذورات اضافه شد تا در بین اهالي محترم شهرستان و مستمندان پخش شود.

 

غفاری در پایان از عموم برادران و خواهرانی که از مدت ها پیش در تدارک، پخت و توزیع این آش نذری همت کرده بودند تقدیر و تشکر کرد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد