سرویس: پارس آباد
کد خبر: 47241
|
16:20 - 1394/09/20
نسخه چاپی

انتقاد امام جمعه پارس آباد از بروکراسی اداري در ادارات/ شبکه های اجتماعی باید کنترل شوند

 انتقاد امام جمعه پارس آباد از بروکراسی اداري در ادارات/ شبکه های اجتماعی باید کنترل شوند
امام جمعه پارس آباد با انتقاد از بروکراسی اداري در اين شهرستان گفت: به دلیل بروکراسی های بیش از حد ادارات، سرمایه گذاران تمايلي براي سرمايه گذاري در منطقه ندارند.

به گزارشخبرنگاربه نقل ازآران مغان، حجت الاسلام سيد سعيد رشادي ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان در جمع مردم، با تاکید بر فراهم کردن زمینه ایجاد اشتغال در منطقه از بروکراسی موجود در ادارات شهرستان انتقاد کرد و گفت: اين موضوع باعث شده سرمايه گذاران نسبت به آن معترض شده و رغبتي برای سرمایه گذاری در منطقه نداشته باشند.

 

وي به اتفاقات اخیر در کشور جمهوری آذربایجان و به شهادت رسیدن تعدادی از شیعیان در مسجد نارداران باکو اشاره کرد و گفت: این اقدام در کشوری که بیش از 80 درصد آن شیعه هستند، اقدامی نسنجیده بود.

 

امام جمعه پارس آباد، ضمن محكوميت هتك حرمت به پرچمهاي امام حسين و حضرت ابوالفضل (ع) از سوي حكومت جمهوري آذربايجان، با اشاره به اينكه سركوب مسلمانان در آذربايجان نقشه اي طراحي شده از سوي آمريكا و اسرائيل بوده تا گسترش فعاليت اسلام گرايان گرفته شود، تصريح كرد: باید دولت جمهوری آذربایجان در اين زمينه هوشیار و آگاه باشند و از اقدامات سرکوب گرایانه پرهیز کنند و به تحریک های عوامل خارجي در این خصوص توجه نکنند.

 

رشادي، وجود گروه های وهابی در منطقه را تهدیدی برای ملت و دولت آذربایجان برشمرد و گفت:حرکت‌های اخیر نشان داد که سران جمهوری آذربایجان خود را وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی ووهابيتکرده اند.

 

وي ادامه داد: در حالي كه آمريكا و اروپا مسلمانان اندكي در خود جاي داده در مراسماتي همچون اربعين براي امام حسين عزاداري به راحتي برگزار مي شود و كسي جرات جلوگيري از آن را ندارد، اما در حالي كه آذربايجان با اينكه دومين كشور شيعه جهان است نه تنها اجازه عزاداري براي دينداران خود نمي دهد بلكه در اربعين حسيني بي شرمانه به مقدسات مسلمانان نيز توهين مي كند.

 

خطيب نمازجمعه پارس آباد با بيان اينكه دولتمردان جمهوری آذربایجان بايد پاسخگوی این جنایت ها باشند، افزود: اين جنايتها را شاه ايران نيز قبل از انقلاب پيش گرفت و در مقابل اسلام و مردم مسلمان به زانو درآمد چه برسد به كشور جمهوري آذربايجان كه 80 درصد جمعيت آن را مسلمانان تشكيل مي دهند.

 

رشادي در بخش ديگري از خطبه هاي نماز، خواستار نظارت جدي بر شبکه های اجتماعی شد و گفت: به منظور پیشگیری از انواع آسیب‌ هاي اجتماعي در بين جوانان، مسئولان باید بر این شبکه‌ها نظارت بیشتری داشته باشند.

 

وي به آغاز رویداد مهم ثبت نام از کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی از هفته آینده اشاره کرد و اظهار داشت: کاندیداها باید از انتخابات زودرس و دادن وعده‌هایی‌که خارج از حیطه کاری و وظیفه آنها است خودداری کنند و نباید از اموال بیت‌المال به عنوان ابزاری برای پیشبرد کارهای تبلیغاتی خود استفاده کنند.

 

امام جمعه پارس آباد در ادامه به روز 26 آذر ماه که به روز تجليل از اسرا و مفقودين نامگذاری شده اشاره كرد و از مسوولان خواست ويژه برنامه هايي در اين روز، در مدارس، دانشگاهها و ادارات براي تجليل از اسرا و مفقودين داشته باشند.

 

رشادي با اشاره به واقعه تاریخی لیله المبیت و هجرت پیامبر گرامی اسلام (ص) از مکه به مدینه خاطرنشان كرد: پیام این واقعه تاریخی، همان زنده ماندن اسلام بود.

 

وی با اشاره به اینکه در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت امام هشتم شیعیان امام رضا (ع) قرار گرفته‌ایم، ضمن تسلیت گفتن به مناسبت این ایام، اضافه کرد: زیارت بارگاه مطهر ائمه معصوم (ع) همچنین حج برای اقشار مختلف توصیه شده است.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد