سرویس: اصلاندوز
کد خبر: 47242
|
16:39 - 1394/09/20
نسخه چاپی

همزمان با سالروز شهادت حضرت امام رضا(ع)؛

اصلاندوز میزبان پرچم سرخ گنبد مطهر امام حسین(ع)

اصلاندوز میزبان پرچم سرخ گنبد مطهر امام حسین(ع)
ارس تبار:مردم ولایتمدار شهر مرزی اصلاندوز مغان فردا به استقبال پرچم سرخ مطهر گنبد ملکوتی امام حسین (ع) خواهند رفت.

به گزارشخبرنگاربه نقل ازارس تبار،همزمان با سالروز شهادت حضرت ثامن الحجج امام رضا(ع)شهر مرزی اصلاندوز مغان فردا میزبان پرچم سرخ بارگاه ابا عبدالله الحسین(ع) خواهد بود.

دل سوختگان حسینی در اصلاندوز با حرکت دسته جات عزاداری در سطح شهر به استقبال از پرچم متبرک بارگاه ملکوتی سالار شهیدان خواهند رفت.

به همین منظور جلسه تعامل و هماهنگی ستاد استقبال از پرچم سرخ حسینی با حضور اعضای ستاد مراسمات در محل دفتر امام جمعه اصلاندوز برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد مراسم استقبال از این پرچم مقدس ساعت 10 صبح فردا شنبه از میدان امام حسین اصلاندوز واقع در روبروی سپاه ناحیه عشایری شروع و بهمراه پرچم دسته جات عزاداری از مسیر بزرگراه جمهوری اسلامی تا گلزار شهدا را طی کرده و سپس در مسجد امام حسین (ع)شهر اصلاندوز مراسم ویژه ای برگزار می شود.

این ستاد از اقشار مختلف مردم ،عشایر و عموم دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) جهت حضور در مراسم استقبال از پرچم سرخ حسینی دعوت کرد.

مداحی ،سخنرانی و زیارت پرچم مقدس بارگاه حضرت امام حسین (ع) از برنامه هایی است که در مسجد امام حسین(ع) اصلاندوز برگزار می شود.

حجت الاسلام اسدزاده امام جمعه اصلاندوز در این جلسه از پرچم بارگاه ملکوتی امام حسین(ع) به عنوان نماد حق طلبی، عدالتخواهی یاد کرد و گفت: پرچم سرخ بارگاه ملکوتی امام حسین(ع) نشان از این دارد که نهضت سیدالشهدا(ع) پایان نیافته و پیروان ولایت و دین مداری بدانند که روزی حضرت صاحب الزمان(عج) با پرچم قیام امام حسین(ع) به خونخواهی جدش قیام و اقامه عدل و عدالت در دنیا خواهد کرد.

تصاویر این مراسم فردا از طریق این سایت قابل مشاهده خواهد بود.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد