سرویس: پارس آباد
کد خبر: 47449
|
22:25 - 1394/09/26
نسخه چاپی

فرماندار پارس آباد؛

دهیاران حق ورود به تبلیغات انتخاباتی را ندارند

دهیاران حق ورود به تبلیغات انتخاباتی را ندارند
فرماندار پارس آبادمغان گفت:بر اساس قانون، دهیاران حق ورود به تبلیغات و دخالت و تبلیغ به نفع یا ضرر نامزدی را در انتخابات ندارند.

به گزارشخبرنگاربه نقل ازارس تبارمهدی احمدی امروز پنجشنبه در همایش دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی پارس آباد افزود: دهیاران باید با رعایت اصل بی طرفی و حفظ استقلال خود، زمینه و بستر را برای حضور پرشور و شعور و حداکثری آحاد مردم مهیا کنند.

وی با تاکید بر اینکه دهیاران به هیچ عنوان حق استفاده از امکانات و اموال دولتی له یا علیه هیچ یک از نامزدان انتخابات را ندارند، اضافه کرد: انتخابات پیش رو از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است از این رو باید دست اندرکاران و مجریان انتخابات تلاش کنند تا شاهد یک انتخابات سالم با حضور حداکثری مردم در این منطقه باشیم.

وی از اختصاص ۱۴میلیارد ریال به دهیاری های این شهرستان در نیمه اول سال جاری خبر داد و گفت: شوراهای اسلامی و دهیاران با هماهنگی و برنامه ریزی کارشناسی شده میان مدت و بلندمدت در جهت عمران و آبادانی اقدام کنند.

فرماندار پارس آباد دهیاران وتمامی شوراهای اسلامی را به همکاری با دستگاه های اجرایی فراخواند و اظهار کرد: برای تکمیل و اتمام پروژه های بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی – فرودگاه و منطقه آزاد تجاری و صنعتی و همچنین پروژه پایاب سدخداآفرین پیگیری های لازم در حال انجام است.

.۱

DSC03861_29986

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد