سرویس: اصلاندوز
کد خبر: 47465
|
15:37 - 1394/09/27
نسخه چاپی

امام جمعه اصلاندوز؛

وضعیت مرکز بهداشت و درمان اصلاندوز قابل قبول نیست

وضعیت مرکز بهداشت و درمان اصلاندوز قابل قبول نیست
امام جمعه اصلاندوز از نبود امکانات و پزشک حاذق در مرکز بهداشت و درمان شهید چمران این شهر بشدت انتقاد کرد.

به گزارشخبرنگاربه نقل ازارس تبار،حجت الاسلام والمسلمین عظیم اسدزاده در خطبه های نماز جمعه اصلاندوز با اظهار گلایه و انتقاد از وضعیت نامطلوب مرکز بهداشت و درمان این شهر در برخی از موارد اظهار کرد:بهبود این وضعیت نیازمند عزم جدی مسئولان بهداشت و درمان استان اردبیل است.

وی با بیان اینکه برای بهبود وضعیت این مرکز باید اقدامات لازم و اساسی انجام شود افزود:مردم اصلاندوز از این وضعیت ناراضی هستند که مسوولان ذی ربط باید برای مشکلات ناشی از آن چاره اندیشی کنند.

امام جمعه اصلاندوز با اشاره به اینکه نبود پزشک حرفه ای در منطقه به یک معضل تبدیل شده است از مسئولان استان و شهرستان خواست نسبت به این موضوع مهم بی تفاوت نباشد و همت و دقت کرده و این مشکل را حل کنند.

حجت الاسلام اسدزاده ضمن واکنش به مصوبه اخیر کنگره آمریکا علیه ایران افزود: این مصوبه یک نوع تحریم جدید پساتحریم است که با این حرکت خصمانه آمریکا که خلاف برجام نیز است از حضور تجار و بازرگانان خارجی جلوگیری می‌شود.

حجت الاسلام اسدزاده با بیان اینکه این اقدام آمریکا علیه ایران باید درس عبرتی برای مسئولان کشور باشد گفت:بد عهدی آمریکایی‌ها ثابت شده است و با راههای مختلف ایران اسلامی را زیر فشار خود قرار داده اند و ما باید با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب نقشه های شوم دشمنان را خنثی سازیم.

وی ادامه داد:اگر مسئولان از مکر و دسیسه آمریکا غفلت کنند ضربه‌اش به ملت وارد می‌شود که قابل‌بخشش نیست و مسئولان کشور این‌قدر در قبال آمریکا ساده‌لوحانه رفتار نکنند و به او خوش‌بین نباشند.

خطیب جمعه اصلاندوز با تبریک روز وحدت و دانشگاه گفت:باید حوزه و دانشگاه دست به دست هم داده تا نظام را به پیش ببرند و این مراکز همچنین توسعه پایدار و زمینه ایجاد تمدن اسلامی بزرگ را پایه ریزی کنند.

حجت الاسلام اسدزاده همچنین ضمن محکومیت حادثه ناگوار کشور نیجریه و شهادت جمعی از شیعیان در کشور نیجریه گفت: پشت پرده شکل گیری این ماجرا دولت نیجریه و به سرکردگی رژیم صهیونیستی و آمریکاست.

وی افزود:جامعه بین‌المللی نیز سکوت می‌کند که باید مقابل این جنایت همه جهان قیام کنند و اعتراض خود را از این جنایت اعلام دارند.

امام جمعه اصلاندوز به فرارسیدن شهادت امام حسن عسکری و آغاز امامت حضرت مهدی(عج) اشاره کرد و گفت:نهم ربیع الاول، نه تنها نخستین روز امامت امام عصر علیه السلام است، بلكه آغاز دوره‌ای حیاتی و مهم در تاریخ شیعه نیز به شمار می‌آید که باید سیره و زندگی این ائمه سرمشق زندگی همه قرار گیرد.

وی از حضور کلیه اقشار مختلف مردم و عشایر غیور اصلاندوز در مراسم استقبال از پرچم سرخ حضرت اباعبدالله الحسین (ع)قدردانی کرد و گفت:این حضور بی نظیر و پرشکوه نشان از عشق و ارادت مردم این منطقه مرزی به اهل بیت عصمت و طهارت(ع)است.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد