سرویس: اقتصادی
کد خبر: 47491
|
14:56 - 1394/09/28
نسخه چاپی

هندوانه‌ دو روز مانده به شب یلدا کیلویی چند؟

هندوانه‌ دو روز مانده به شب یلدا کیلویی چند؟
در حالی که خیلی ها خود را برای تدارک یک دورهمی با صفا آماده می‌کنند، قیمت میوهای شب یلدا بی‌خبر از این صفای دور هم بودن‌ها یه‌هویی سر به فلک می‌کشد !

به گزارشخبرنگار، در حالی که فردا شب، طولانی ترین شب سال است و خیلی ها خود را برای تدارک یک دورهمی با صفا آماده می کنند، قیمت میوهای شب یلدا بی خبر از این صفای دور هم بودن ها  یه‌هویی سر به فلک می‌کشد!
امروز در ظهر 28 اُمین روز آذر ماه سال 94 هر کیلو هندوانه در اردبیل به قیمت  4 هزار تومان در میوه فروشی ها، کوچه و پس کوچه ها و پشت وانت ها به فروش می رسد.

 

 این قیمت یک کیلو 4هزار تومان هندوانه در حالی در این روزها ی سرد برای کم درآمدها گردنکشی می کند که سه ماه پیش هندوانه های زیادی همین طوری آب رفت؛ همین مرداد ماه امسال هندوانه های تولیدی دشت مغان کیلویی 150  تومان هم فروش نرفت و آخر سر یا خوراک دام شد و یا همین طوری خراب شد تا تولیدکنندگان نه راه پیش داشته باشند و نه راه پس.

انار هم که تا دیروز سقف فروش  نجومی اش تا 3500 تومان بود  امروز تو بازار 4500 تومانی فروخته می شود و فروشندگان این میوه بهشتی انتظار دارند انار هم همچون هندوانه در شب یلدا  کیلویی 5000  تومان به دست مشتری برسد.

حال بااین اوضاع و احوال باید منتظر ماند و دید که آیا یلدای امسال همین گرانی ها باعث خواهد شد تا  فکری برای میوه هایی بشود که در فصول تولید همین طوری با بی مهری ها  قاطی زباله ها می شوند.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد