سرویس: سرعین
کد خبر: 47947
|
12:35 - 1394/10/09
نسخه چاپی

امام جمعه سرعین:

9دی نقاب نفاق را برداشت

	9دی نقاب نفاق را برداشت
امام جمعه سرعین گفت:9دیماه نقاب را از چهره بزک شده نفاق برداشت و حقیقت هویدا شد.

به گزارشخبرنگار،به نقل ازچشمه لر،امام جمعه سرعین در همایش بزرگ 9دی که در سالن صدف سرعین برگزار شد گفت:9دی جشن بزرگی است که دشمنان خارجی و احمقان داخلی فکر می کردند نظام جمهوری اسلامی را توانسته ساقط کنند.

حجت الاسلام اصغری افزود:فتنه گران همانند عمربن سعد راه خود را گم کرده و خمیه های امام حسین (ع) را در تهران به آتش کشیدند.

وی تصریح کرد:در روز حماسه 9 دی حتی طرفدارن میر حسین موسوی  با چشمانی گریان وقتی صحنه به آتش کشیده شدن خیمه ها را دیدند به صحنه امدند و راه خود را با فتنه گران جدا کردند اما موسوی و کروبی باز بر سر اشتباهات خود پافشاری کردند.

استاد دانشگاه های اردبیل افزود:استکبار جهانی در این فکر بود که این انقلاب همانند زمان مشروطه سرانجامی نخواهد داشت  ولی  استکبار خود شاهد بود که ریشه ورگ ها ی اصلی رژیم طاغوت نابود و بسیاری نیز به خارج از کشور متواری شدند ونیروی های انقلاب جایگزین آنها شدند.

وی به برنامه ریزی 10ساله آمریکا برای فتنه 88 اشاره کرد و افزود :یقینا عناصر فتنه وبرخی ازخواص در فتنه 88  رهبری  و ولایت فقیه را نشانه گرفته بودنداما در هر فتنه رخ داده در ایران مردم پشت سر رهبری بودند و حمایت کردند.

امام جمعه سرعین گفت:9دیماه نقاب را از چهره بزک شده نفاق برداشت و حقیقت هویدا شد.

حجت الاسلام اصغری گفت:اگر جمهوری اسلامی ایران در فتنه 88 براندازی می شد قطعا سران فتنه اولین معدومین استکبار جهانی بعد فروپاشی بودند.

انتهای پیام/

 

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد