سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 48028
|
13:39 - 1394/10/10
نسخه چاپی

خبرنگار جدید صداوسیما در پارس آبادمغان معرفی شد+عكس

 خبرنگار جدید صداوسیما در پارس آبادمغان معرفی شد+عكس
در مراسمی با حضور فرماندار «یعقوب شجاعی» به عنوان خبرنگار جدید صداوسیما در شهرستان پارس آبادمغان معرفی و مشغول به کار شد.

به گزارشخبرنگاربه نقل ازآران مغان، فرماندار پارس آباد در آئین تودیع و معارفه خبرنگار آزاد صدا و سیما در این منطقه با بیان اینکه خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسوولان و چشمان بیدار و تیزبین جامعه هستند، گفت: اصحاب رسانه در تنویر افکار عمومی، توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور و پیشبرد اهداف و سیاست های نظام و دولت نقش ارزشمندی را دارند.

 

مهدي احمدي با بیان اینکه جامعه به وجود خبرنگارانی که به رغم مشکلات فراوان در راستای آگاهی بخشی و روشن ساختن اقشارجامعه در تلاش هستند افتخار می کند، اظهار داشت: مطبوعات و رسانه ها باید بدون حب و بغض، واقعیت ها و مشکلات جامعه را بیان و مسوولان را در حل معضلات یاری کنند.

 

وی افزود: تلاش خبرنگار در راستای اطلاع رسانی به موقع و رساندن پیام مردم به مسوولان ومدیران، می تواند مصداقی از امر به معروف و نهی از منکر باشد .

 

در این جلسه با اهدای لوح سپاس و هدایایی از زحمات و تلاش های چندین ساله «محسن آزادی» خبرنگار قبلی صداوسیما در پارس آباد در عرصه خبر قدردانی و «یعقوب شجاعی» به عنوان خبرنگار جدید صدا و سیما در این شهرستان معرفی شد.

 

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد