سرویس: نیر
کد خبر: 48291
|
14:45 - 1394/10/18
نسخه چاپی

امام جمعه نیر:

اقدام ددمنشانه عربستان در حمله به سفارت ایران در یمن محکوم است

اقدام ددمنشانه عربستان در حمله به سفارت ایران در یمن محکوم است
امام جمعه نیر گفت: اقدام ددمنشانه عربستان در حمله به سفارت ایران در یمن محکوم است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازنیریمیز، حجت الاسلام میکائیل مقدسی امام جمعه نیر در خطبه دوم نماز جمعه این هفته شهرستان نیر در محکومیت اعدام شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان اظهار داشت:  این طرح در واقعه طرحی صهیونیستی، آمریکایی بود که بوسیله رژیم خود فروحته آل سعود اجرا شد.

 

حجت الاسلام مقدسی افزود: این کار رژیم عربستان وآل سعود به تنهایی نبود بلکه خواسته و پروژه استکبار علیه شیعیان بود که توسط وهابیون سعودی انجام شد و ما این را یقین داریم که خون این شهید بزرگوار پایمال نخواهد شد و به زودی دامن آل سعود را خواهد گرفت وانشالله این رژیم هم به زباله دان تاریخ خواهد پیوست.

 

 

 وی با اشاره به مسلک صهیونیستی آل‌ سعود تصریح کرد: آل‌ سعود در حقیقت یک وهابیت با مسلک صهیونیستی است که جاهلیت و استکبار خود را در پوشش نام اسلام ارائه می‌کند.

 

 

امام جمعه نیر با اشاره به سکوت سازمان های حقوق بشر در برابر جنایات عربستان اذعان داشت: سازمان ملل بازیچه ای در دست قدرت ها و استکباراست و هیچوقت توقع نداشتیم و نداریم که در مقابل این جنایات اعتراضی داشته باشند.

 

وی خاطرنشان کرد: حمله آل سعود به سفارت ایران در یمن نشان می‌دهد عقل این رژیم زایل شده و در معرض سقوط قرار گرفته است و  اقدام ددمنشانه عربستان در حمله موشکی به سفارت ایران در یمن محکوم است.

 

خطیب جمعه نیرافزود: صحبت‌های رهبری در جمع ائمه محترم جمعه بسیار عالمانه بود و کلیات آن این بود که نماز جمعه قلب فرهنگی هر شهر و نوعی قرارگاه است.

 

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد