سرویس: اصلاندوز
کد خبر: 48300
|
15:54 - 1394/10/18
نسخه چاپی

امام جمعه اصلاندوز؛

جهان اسلام اقدام وقیحانه رژيم آل سعود را در اعدام شيخ نمر نمی پذيرد

جهان اسلام اقدام وقیحانه رژيم آل سعود را در اعدام شيخ نمر نمی پذيرد
امام جمعه اصلاندوز گفت:جهان اسلام چه شيعه و چه سنی،اقدام نابخردانه رژيم سعودی را در به شهادت رساندن شيخ نمر نمی پذيرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازارس تبار،حجت الاسلام والمسلمین "عظیم اسدزاده" در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز به دیدار ائمه جمعه سراسر کشور با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت:رهبر معظم انقلاب در این دیدار صمیمانه و به یاد ماندنی سخنان صریح و دقیقی را در حوزه های مهم کشور از جمله انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بیان کردند.

وی افزود:مقام معظم رهبری نماز جمعه را قرارگاه معنویت و بصیرت دانستند همان‌طور که در زمان جنگ قرارگاه داشتیم و از طرف دشمن مورد هجوم بودیم امروز هم دفاع ضروری است چون معنویت و اعتقادات مردم مورد هجوم دشمن واقع شده است.

امام جمعه اصلاندوز همچنین با اشاره به بیانات رهبری در مورد انتخابات آتی مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گفت:ایشان همچنین انتخابات را مسأله ای بسیار مهم و نعمتی حقیقتاً بزرگ برشمردند و با تأکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفند ماه افزودند: مفهوم عمیق حق الناس، در زمینه های «اجرا، نظارت، حقوق داوطلبان، لیستهای انتخاباتی، صیانت از آرای مردم و پذیرش نتایج انتخابات»، ابعاد مکمل و پرمعنایی دارد و مردم با توجه به طمع ورزی امریکایی ها به این انتخابات، موضوع نفوذ را مورد توجه کامل قرار دهند.

وی ضمن توصیه اکید به مردم برای انتخاب کاندیدای اصلح در انتخابات گفت: امیدواریم کسانی را به مجلس شورای اسلامی بفرستید که اهل بصیرت، تعهد و تخصص باشند تا مشکلات مردم از جمله بیکاری را حل کنند.

حجت الاسلام اسدزاده در ادامه با اشاره به  اهداف آل سعود در اعدام شیخ نمر گفت:عربستان سه سال است که شیخ نمر را بازداشت کرده بود و هر باری که حرف از اعدام می آمد حساسیت جهان خصوصا ایران و تشییع را می دانست.

وی با بیان اینکه رياض می داند كه اعدام شيخ نمر يك نزاع هويتی با شيعيان و ايران تلقی خواهد شد و با اطلاع از اين امر اقدام به اعدام او كرد خاظرنشان کرد:جهان اسلام چه شيعه و چه سنی، نمايش خشونت آميز رژيم سعودی را در به شهادت رساندن شيخ نمر نمی پذيرد و افكار عمومي حق طلب در جهان متوجه اين اقدام شنيع و نفرت انگيز وهابيون حاكم بر سعودي است.

حجت‌الاسلام اسدزاده با محکوم کردن اقدام وقیحانه آل سعود در شهادت آیت‌الله شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان اظهار کرد: شهادت شیخ نمر که عالمی مکتبی است دنیا را تحت تأثیر قرار داده و امت‌های مسلمان در اعلام انزجار از جنایت آل سعود در کشورهای مختلف تظاهرات کردند.

امام جمعه اصلاندوز در پایان افزود:نمازگزاران اصلاندوز بعد از اقامه نماز جمعه این شهر در محکومیت عمل شنیع رژیم آل سعود در به شهادت رساندن شیخ باقر نمر راهپیمایی خواهند کرد.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد