سرویس: سیاسی
کد خبر: 48307
|
17:40 - 1394/10/18
نسخه چاپی

امام جمعه شهرستان پارس آباد:

حمله به سفارت عربستان توسط خود آل سعود طراحی شده بود

 حمله به سفارت عربستان توسط خود آل سعود طراحی شده بود
امام جمعه شهرستان پارس آباد گفت: حمله به سفارت عربستان در ايران توسط آل سعود و دست نشانده هاي آنان طراحی شده بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازآران مغان، حجت الاسلام سيد سعيد رشادي ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به مهم‌ترین مناسبت‌های هفته جاری اشاره کرد و گفت: 19 دی ماه مصادف با قیام خونین مردم قم در سال 56 است و در واقع می‌توان گفت این قیام جرقه آغاز انقلاب اسلامی در کشور بود.

 

وي به 20 دی ماه که مصادف با شهادت میرزا تقی‌خان امیرکبیر است نیز اشاره کرد و افزود: این بزرگوار یکی از مردان بزرگ و تاثیرگذار در طول تاریخ ایران بود که خدمات ارزنده‌ای در این کشور انجام داد.

 

امام جمعه پارس آباد در بخش دوم از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهادت آیت‌الله نمر باقرالنمر رهبر شيعيان عربستان را به تمام مسلمانان تسلیت گفت و این عمل جنایتکارانه سران وهابی آل‌سعود را به شدت محکوم کرد و گفت: اعدام شیخ نمر لکه ننگی برای مقامات آل سعود است و دامن این رژیم را خواهد گرفت.

 

رشادي با بیان اینکه در هیچ جای دنیا معنا ندارد شخصی به جرم عدالت خواهی و حق طلبی اعدام شود اظهار داشت: آیت الله شیخ نمر که خواستار حق رای برای مردم عربستان و برگزاری آیین های مذهبی برای شیعیان در عربستان بود که به دلیل بیان حقیقت در نهایت توسط سران آل سعود به اعدام با شمشير محکوم شد.

 

وي آل‌سعود را داعش‌پرور خطاب کرد و ادامه داد: گروهک‌ تکفیری داعش با پول سران آل‌سعود و با سلاح آنان دست به جنایات وحشتناک علیه مسلمانان در کشورهای اسلامی از جمله يمن و سوريه می‌زنند.

 

خطيب نمازجمعه پارس آباد، در خصوص حمله به سفارتخانهٔ عربستان اظهار داشت: در پشت اين قضيه يقيناً دست‌های خود آل سعود قرار دارد که در جهت لکه‌دار کردن نظام مقدس است.

 

رشادي همچنين با تأکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو به تاکیدات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در این خصوص تصریح کرد: هر چه حضور مردم بیشتر باشد استحکام و اعتبار نظام و کشور بیشتر می‌شود و به همین دلیل همیشه بر حضور هرچه بیشتر مردم تأکید کرده‌ایم و این بار نیز بر این مسئله اصرار می‌ورزیم چرا که نظام متکی بر عواطف، خواست‌ها و انتخاب مردم است.

 

وی به 22 دی‌ سالروز تشکیل شورای انقلاب اسلامی نيز اشاره کرد.

 

به گزارش آران مغان، مردم ولایت‌مدار شهرستان پارس آباد پس از نماز جمعه با راهپیمایی در چهارراه امام خميني (ره) اين شهر و شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر آل‌سعود، مرگ بر اسرائیل اقدام آل‌سعود در پی شهادت آیت‌الله النمر را محکوم کردند.

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد