سرویس: اصلاندوز
کد خبر: 48313
|
19:47 - 1394/10/18
نسخه چاپی

حضور حداکثری در انتخابات سدی در مقابل توطئه ها علیه انقلاب

حضور حداکثری در انتخابات سدی در مقابل توطئه ها علیه انقلاب
حضور حداکثری در پای صندوق های رای و انتخاب آگاهانه مردم توطئه های دشمن برای نظام و انقلاب را خنثی می کند.

به گزارشخبرنگاربه نقل ازارس تبار،هفتم اسفندماه ملت ایران در انتخاباتی که پیش رو دارند شرکت کرده و با رای دادن به نمایندگان خود در مجلس  در تصمیم گیری برای سرنوشت خود مشارکت می کنند. آنچه دراین میان اهمیت زیادی دارد حضور حداکثری و انتخاب آگاهانه است که در این نوشتار به ضرورت آن می پردازیم.

 

رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر خود با ائمه جمعه سرایر کشور با تأکید بر حضور حداکثری ملت در انتخابات پیش رو گفتند: هرچه حضور مردم بیشتر باشد استحکام و اعتبار نظام و کشور بیشتر می شود و به همین دلیل همیشه بر حضورهرچه بیشتر مردم تأکید کرده ایم و این بار نیز بر این مسئله اصرار می ورزیم چرا که نظام متکی بر عواطف، خواست ها و انتخاب مردم است.

 

رهبر انقلاب همچنین در دیدار خود با دانشجویان بسیجی در خرداد 84 تاکید کردند: ''در انتخابات، مسأله‌ اول، مشارکت است. در زمینه‌ی مشارکت مردم، هر طور که می‌توانید، روی خانواده‌ها و دوستانتان کار کنید. مشارکت، یکی از اساسی‌ترین مسائل است. حضور مردم برای پیشرفت و صیانت کشور لازم است. نه این‌که اگر عده‌ی زیادی شرکت نکردند، این‌ها به نظام «نه» گفته‌اند؛ به‌هیچ‌وجه این‌طوری نیست. آن‌هایی که به‌خاطر «نه» گفتنِ به نظام نمی‌آیند، درصد خیلی کمی‌ هستند. یک‌عده به‌خاطر بی‌حالی نمی‌آیند؛ یک‌عده به‌خاطر بی‌حوصلگی نمی‌آیند؛ یک‌عده روز جمعه کار دیگری دارند و نمی‌آیند؛ این‌ها را شما راه بیندازید. و الّا کسانی‌ که معتقد به نظام و قانون اساسی نیستند و دلشان برای بیگانگان و نفوذ آن‌ها پر می‌زند و منتظر آمدن بیگانگان هستند، درصد بسیار کمی‌ هستند.''

 

انقلاب اسلامی با حضور آگاهانه و حماسی ملت ایران به وقوع پیوست و حضور آگاهانه مردم در صحنه، همواره تعیین کننده بوده است. دشمنان نظام همواره از حضور مردم در صحنه هراس داشته اند و می توان گفت از مهم ترین راه های جلوگیری از نفوذ و به طمع انداختن دشمن همین حضور مردم در صحنه های انقلاب بوده است.

 

با توجه به شرایط حساس موجود و تلاش دشمنان قسم خورده انقلاب برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ، تمامی اقشارجامعه باید تلاش خود را برای مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو به کار گیرند تا بار دیگر جمهوری اسلامی، برگی از افتخارات خود را رقم بزند.حضور حداکثری در پای صندوق های رای و انتخاب آگاهانه مردم توطئه های دشمن برای نظام و انقلاب را خنثی می کند.

 

نقش رسانه ها در این میان بیش از پیش قابل توجه است؛ صدا و سیما به عنوان یکی از مهم ترین این رسانه ها باید با روشنگری توطئه های دشمن برای نظام و اهمیت حضور مردم در دفع تهدیدها و توطئه ها علیه انقلاب نقش خود را در این عرصه بخوبی ایفا کند. رسانه های مکتوب و مجازی نیز هرکدام به نوبه خود باید با انتشار محتوای مناسب گام موثری در این عرصه برداشته و نظام را در راه رسیدن به آرمان های خود یاری کنند.
 

مسئولان و سردبیران رسانه‌ها باید توجه کنند که در این ایام با پرداختن به موضوعات انتخاباتی می‌توانند در جذب حداکثری مردم در انتخابات تاثیرگذار باشند لذا مطبوعات می‌توانند در امیدآفرینی در جامعه  کوشا باشند.رسانه ها و خبرنگاران با رویکرد تعاملی در رسالت اطلاع رسانی خود، می توانند مجریان انتخابات را در این مسیر یاری دهند و در ایجاد فضای امید و شور و نشاط انتخاباتی فعالیت کنند.

 

ملت ایران با مشارکت حداکثری خود در انتخابات پیش رو بار دیگر نقشه های دشمن علیه نظام و انقلاب را نقش بر آب کرده و با انتخابی آگاهانه مسیر پیشرفت و تعالی  انقلاب اسلامی را هموارتر خواهند کرد.

یادداشت:سجاد میرزایی

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد