سرویس: اقتصادی
کد خبر: 48331
|
11:15 - 1394/10/19
نسخه چاپی

فرماندار شهرستان پارس آباد:

تسهیلات ویژه برای افرادی که در پارس‌آباد سرمایه گذاری کنند

 تسهیلات ویژه برای افرادی که در پارس‌آباد سرمایه گذاری کنند
فرماندار شهرستان پارس آباد از دادن تسهیلات ویژه برای سرمایه گذارانی که قصد ایجاد واحدهای تولیدی در پارس آبادمغان را دارند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازآران مغان، مهدی احمدی در نشست با مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل با تشریح موقعیت ژئوپلتیکی شهرستان و ظرفیت های کشاورزی و دامپروری پارس آباد گفت: از این منظر پارس آباد جایگاه ویژه ای در استان و کشور دارد و هم اکنون بیش از ۵۰ واحد تولیدی پنیر به صورت سنتی فعالیت داشته و تولیدهای آنها با نام شهرهای دیگر عرضه می شود.

 

وی افزود: روزانه حدود ۵۰۰ تن شیر در دامپروری های صنعتی و سنتی دولتی و بخش خصوصی این شهرستان تولید می شود اما همچنان نیازمند سرمایه گذاری تعاونی ها و روستاییان برای توسعه روستایی و ساماندهی تولید کنندگان پنیر هستیم.

 

فرماندار پارس آباد با بیان اینکه برای احداث و راه اندازی واحدهای صنعتی و صنایع تبدیلی در ناحیه صنعتی و روستاهای تابعه پارس آباد زمین با شرایط ویژه واگذار و تسهیلات مورد نیاز برای احداث واحد تامین می شود، اظهار داشت: اولویت های سرمایه گذاری لبنیات، پلاستیک، فرش و آبزی پروری و بسته بندی انواع محصولات کشاورزی و دامی است.

 

در ادامه این نشست، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل از اتمام زیرساخت ناحیه صنعتی پارس آباد خبر داد و گفت: زیرساخت های این ناحیه صنعتی به مساحت ۱۰۰ هکتار با اعتبار بیش از ۲۹ میلیارد ریال به اتمام رسیده است.

 

ابراهیم فریدی افزود: زمین های ناحیه صنعتی پارس آباد آماده واگذاری به سرمایه گذاران است و در این میان تعاونی های این شهرستان مرزی و برای طرح توسعه روستایی با مشارکت خود روستاها مورد حمایت قرار می گیرند.

 

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل خاطرنشان کرد: به منظور پشتیبانی از آنها تسهیلات با درصد صفر در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد