سرویس: اصلاندوز
کد خبر: 48346
|
18:50 - 1394/10/19
نسخه چاپی

نماینده کمیته‌ جستجوی مفقودین در استان اردبیل:

شمارش معکوس پایان عمر رژیم آل سعود آغار شده است/خون شهید نمر و شهدای نارداران دامن مستکبرین را می گیرد

شمارش معکوس پایان عمر رژیم آل سعود آغار شده است/خون شهید نمر و شهدای نارداران دامن مستکبرین را می گیرد
نماینده کمیته مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح استان اردبیل گفت:شمارش معکوس پایان عمر رژیم آل سعود آغار شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازارس تبار،"ذکی الله خوشبخت" پیش از ظهر امروز شنبه در مراسم یادواره شهدای بسیج عشایری استان اردبیل در سالن 9 دی اصلاندوز با اشاره به سالروز قیام 19 دی مردم قم در سال 1356 اظهار کرد: 19 دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و یادآور حماسه بزرگ و با شکوهی است که برگ دیگری از کتاب زرین انقلاب اسلامی را رقم زد.

وی با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)« این قیام آغاز شمارش معکوس نابودی رژیم منحوس پهلوی را رقم زد » افزود:در چنین روزی که تعدادی از مردم قم به شهادت رسیدند، به پیروی از آن، مردم تبریز نیز قیام کردند و در اربعین همین روز در یزد مردم به پا خواستند و تا اینکه رسید به عاشورای حسینی و بالاخره با تمام ناباوری که کسی در دنیای آن را باور نمی کرد که انقلاب اسلامی به پیروزی برسد، اما انقلاب به پیروزی رسید.

نماینده کمیته مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح استان اردبیل با اشاره به اینکه 19 دی ماه هر سال یادآور دلاوری‌های رزمندگان اسلام در عمليات کربلای 5 است گفت:19 دی در تاریخ انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس روزی فراموش نشدنی است و دنیا باور نمی کرد که در چنین روزی مردم ایران با کربلای 5 بتواند به چنین انقلابی رقم بزند.

رییس شورای اسلامی شهر اردبیل با اشاره به صلح آمیز بودن مساله هسته ای کشورمان گفت:ما برای اثبات مظلومیت خود به دنیا که هیچ وقت به دنبال تولیدات هسته ای برای ضرر رساندن به دیگران نبوده ایم ، نیستیم و برای اینکه این را ثابت کنیم آمادگی خود را برای کنار گذاشتن آن نیز بودیم برای اینکه ما نمی خواهیم با دنیا درگیر شویم باورهای ما به ما اجازه نمی دهد.

خوشبخت با بیان اینکه شمارش معکوس پایان عمر رژیم آل سعود آغاز شده است گفت: بعضی ها می گویند که عربستان سعودی کشور اسلامی است همان طور که اردن و امارت کشورهای اسلامی هستند ولی این ها باقیمانده همان حکومت های وابسته به غرب هستند و تنها رژیم منحوسی که نابود شد رژیم وابسته عراق بود.

وی ضمن محکومیت رژیم منحوس آل سعود در به شهادت رساندن شیخ باقر نمر افزود:بعد از کنفرانس اسلامی که در ایران برگزار شد، آل سعود نتوانست تحمل نماید و در پی آن، شیخ نمر را به شهادت رساند و تمام اینها به برکت مقام پاک خون شهدا و انقلاب اسلامی است.

نماینده کمیته‌ جستجوی مفقودین در استان اردبیل بابیان اینکه خون شهدای عشایر است که امروز به همه حکام دنیا پیام می دهد افزود: خون شهید نمر، شهدای نارداران، شهدای مدافع حرم و شهدای یمن دامن مستکبرین را می گیرد.

وی با بیان اینکه حکام مزدور و وابسته کشورهای دنیا مانند عربستان آنچنان گرفتار شده که رهایی از آن ممکن نیست افزود:پیام ما امروز به مستکبرین این است که بیش از این شیعه کشی نکنند که خون انها دامنشان را می گیرد و آنها را نصیحت می کنیم که دست از این کارهای زشت بردارند.

ریس شورای اسلامی شهر اردبیل نظام جمهوری اسلامی ایران را امن ترین کشور در دنیا دانست و گفت: آخرین حربه دشمنان این بود که می گفتند پرونده نظامی ایران روی میز ماست. توطئه ای که بر علیه ایران اسلامی انجام داده بودند. داعش و وهابیت که پرورده دست خودشان هستند که الان دامن خودشان را گرفته است. همان عراقی را که با مهمات بر علیه ایران پر کرده بودند، چه شد؟ کجا رفت؟ الان دیگر در هیچ کجای جهان،در نیویورک و وین و غیره امنیت ندارند.

وی با بیان اینکه 35 سال است که انقلاب اسلامی هزاران توطئه را پشت سر نهاده و رمز موفقیت اش به برکت وجود رهبری است گفت:استکبار جهانی نفس های آخرش را می کشد و یک یا حسین (ع) دیگر لازم است.

خوشبخت با اشاره به اینکه بیشتر از همیشه و بهتر از گذشته به وحدت با همدیگر نیاز داریم تا دشمن را نابود کنیم ادامه داد: آخرین ترفندهای دشمن این است که در حوزه اقتصاد بر ما فشار وارد آورد ولی ما پیرو پیغمبری هستیم که سه سال در شعیب ابی طالب در فشار بود و دوام آورد.

این مسئول با اشاره به رشادتها و فداکاریهای عشایر در دوران تاریخ و هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: شهدای ما در هشت سال دفاع مقدس با ایثار و از جان گذشتگی‌های خود نگذاشتند ذره‌ای از خاک کشورمان در اختیار دشمنان قرار گیرد که این کاری ارزشمند بوده و باید برای همیشه در تاریخ نظام و انقلاب ماندگار بماند.

نماینده کمیته مفقودین ستاد نیروهای کل مسلح استان اردبیل با تاکید بر انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری افزود:دشمن منتظر آن است که این انتخابات که در پیش است ببیند یک تغییری در این انتخابات صورت بگیرد. تمام تعلل دشمن برای این است تا شاهد این باشد که مردم پای صندوق های رأی نیایند و در کنار آن منتظر آن هستند که تعدادی بی تفاوت برنده این انتخابات شوند.

این مسئول با اشاره به انتخاب کاندیدای اصلح در انتخابات آتی در کشور گفت:در این انتخابات کسی را انتخاب کنیم که شایسته باشد و باعث سرافکندگی نباشد و سبب سرافرازی و افتخار عشایر مغان باشد و در بین نمایندگان مجلس گم نشود که گم شدن وی ، گم شدن مغان و گم شدن ارزشها و خون شهیدان عشایر است.

رییس شورای اسلامی شهر اردبیل خاطر نشان کرد: ما امروز باید نماینده ای که انتخاب می کنیم بیوگرافی اش را بدانیم و بشناسیم که گذشته اش چگونه بوده و امروز چگونه است و برای شهرش و کشورش چه کاری انجام داده و هدفش چیست؟ ما باید کنترل کنیم و نباید نظاره گر آن باشیم که بی تفاوت ها و نامحرمان وارد مجلس شوند.

خوشبخت افزود: نماینده عشایر مغان باید کسی باشد که وقتی در مجلس سخن می گوید با افتخار بگویند که این نماینده مغان است،اینها باید نمایندگان شهدا و ارزش های اسلام باشند.
حجت الاسلام سردار پور مسئول نمایندگی دفتر ولی فقیه در ناحیه عشایری اصلاندوز در آغاز این مراسم ضمن خیرمقدم گویی به حاضران گفت:ما مدیون خون شهیدان هستیم و باید پاسدار حرمت خون شهدا باشیم.

وی هدف از برگزاری یادواره را تجلیل از مقام شامخ شهدای عشایر استان دانست و گفت:شهدا بر گردن ما حق دارند و این یادواره کسانی است که تمام زندگی و جان خود را فدا کرده اند تا ما در آرامش زندگی کنیم تا هر چند گامی کوچک در این جهت برداشته باشیم.

بهروز سرباز مداح اهل بیت (ع)عصمت و طهارت(ع) در رثای شهدا به مداحی پرداخت و بعد از مداحی وی گروه سرود دانش آموزان پسر شهر اصلاندوز به اجرای برنامه خود پرداختند.

به گزارش خبرنگارارس تبار،یازدهمین یادواره 168 شهید والامقام بسیج عشایری استان اردبیل پیش از ظهر امروز شنبه با حضورزکی‌الله خوشبختنماینده کمیته مفقودین ستادکل نیروهای مسلح در استان اردبیل،امام جمعه اصلاندوز،معاون فرماندار پارس آباد،بخشدار اصلاندوز،جانشین سپاه ناحیه عشایری،مسئولان نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان پارس آباد و اصلاندوز،رییس تبلیغات اسلامی شهرستان پارس آباد،مسئولان دستگاههای اجرایی،روحانیون،فرماندهان نظامی و انتظامی،اقشار مختلف مردم و عشایر غیور،بسیجیان،دانش آموزان و خانواده های معظم شهداء در محل سالن ورزشی 9 دی برگزار شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد