سرویس: حوزه و دانشگاه
کد خبر: 48845
|
11:38 - 1394/11/05
نسخه چاپی

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور پارس اباد:

انقلاب اسلامی همچو "رویش" گُلی است که تا جهان را گلستان نکند به کمال نخواهد رسید

انقلاب اسلامی همچو "رویش" گُلی است که تا جهان را گلستان نکند به کمال نخواهد رسید
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور پارس اباد، گفت: انقلاب اسلامی همچو "رویش" گُلی است که تا جهان را گلستان نکند به کمال نخواهد رسید .

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه گزارش ابصارنیوز ، سعید قبادی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نورپارس آباد به بیان اهمیت برگزاری برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر در سراسر کشور پرداخت و گفت: انقلاب اسلامی همچو "رویش" گُلی است که تا جهانی را گلستان نسازد به کمال خویش نمی رسد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور پارس آباد در ادامه سخنان خود به بیانات معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: در واقع امام راحل ملت ایران را از ظلمت و ذلت به عزت و روشنایی رساند.

وی رمز موفقیت انقلاب اسلامی را در پیروی ملت از مکتب عاشورا توصیف کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از نهضت عظیم حسینی است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور پارس آباد با بیان اینکه خدمات انقلاب به کشور باید برای نسل‌های سوم و چهارم که امام راحل، انقلاب و دوران پر افتخار هشت سال دفاع مقدس را ندیده‌اند، تبیین شود گفت: جنگ استکبار با انقلاب اسلامی بر سر مبانی و اصول بوده و دشمن در صدد ایجاد تغییر در این مبانی است بطوریکه امروز یگانه راه ادامه مکتب امام (ره)، فرمانبری مطلق از ولی فقیه است.

قبادی تقید به اسلام، تبعیت از ولایت فقیه، تبری و انزجار از دشمن، خدمتگزاری به مردم، بصیرت و توانایی را از ویژگی های بارز افراد برای پذیرش مسئولیت در نظام  مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و اظهار داشت دنیای استکبار امروز مسیر ضربه زدن به انقلاب اسلامی را از طریق نفوذ دنبال می کند و می خواهد با تغییر گفتمان انقلابی، ترویج دین حداقلی، آسیب زدن به اقتدار و تغییر اذهان و اراده ها به اهداف شوم خود دست پیدا کند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور پارس آباد اهمیت و جایگاه دهه فجر را در برهه کنونی بسیار با اهمیت دانست و تأکید کرد: تمامی مسئولان و نهادهای دولتی جهت ادای دین خود به انقلاب و شهدای انقلاب باید با برگزاری برنامه های پرمحتوا و غنی و همچنین بصیرت افزایی در خصوص رخدادهای پیش رو تلاش بیشتری داشته باشند تا به دشمن اجازه کوچکترین بهره برداری از جشن های پرشکوه انقلاب اسلامی را ندهند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور پارس آباد در پایان سخنان خود گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین ارزش ها و برکات نظام اسلامی به نسل جدید بخصوص دانشجویان است.

انتهای پیام/

 
 
 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد