سرویس: حوزه و دانشگاه
کد خبر: 48852
|
11:58 - 1394/11/05
نسخه چاپی

اخذ مجوز 8 رشته جدید در دانشکده سما شهرستان پارس آباد

 اخذ مجوز 8 رشته جدید در دانشکده سما شهرستان پارس آباد
رئیس دانشکده سما شهرستان پارس آباد از اخذ مجوز ایجاد هشت رشته جدید در مقطع کاردانی در این دانشکده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازآران مغان،مهرداد باباوند امروز با اعلام این خبر اظهار داشت: مجوز راه اندازي 8 رشته جدید شامل، 'تربیت بدنی' ، 'مدیریت خانواده' ، 'مربی مهد کودک' ، 'مکانیک خودرو'، 'رباتیک' ، 'گرافیک' ، 'ساخت و تولید' و 'شهرسازی' بعد از پیگیری های به عمل آمده در دانشکده سما پارس آباد اخذ شده است.

 

بر اساس این گزارش، دانشجویان می توانند جهت ثبت نام در این دانشکده که از روز گذشته ثبت نامه های آن شروع شده، این 8 رشته تصویب شده را نیز انتخاب كنند. با تصویب این هشت رشته جدید، مجموع رشته های مصوب دانشکده سما پارس آباد به 17 رشته رسید.
 

'کامپیوتر' ، 'حسابداری' ، 'نقشه برداری' ، 'امور اداری' ، 'معماری' ، 'برق صنعتی الکتروتکنیک' ، برق الکترونیک' ، 'عمران' ، 'مکانیک خودرو' و 'تاسیسات مکانیک ساختمان' از دیگر رشته هایی است که پیش تر در این دانشکده دایر بوده و جذب دانشجو می کند.

 

روابط عمومی دانشکده سما پارس آباد همچنین  اعلام کرد: آماده ثبت نام بدون کنکور از کلیه دیپلم های «ریاضی»، «علوم تجربی»، «علوم انسانی»،« فنی و حرفه ای» و «کار و دانش» با ارائه وامهای بلند مدت و تسهیلات ویژه برای شاغلین و همچنین تحصیل رایگان برای خانواده معظم شهدا و جانبازان می باشد.

 

گفتنی است، این مرکز آموزشی- فرهنگی که دارای امکانات مجهز کارگاهی و ساختمان و محیط  مطلوبی می باشد تاکنون دانشجویان زیادی را روانه بازار کار و حرفه نموده و طی 8 سال فعالیت در عرصه آموزشی و فرهنگی منشا خدمات بسیاری بوده است.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد