سرویس: سرعین
کد خبر: 49034
|
18:39 - 1394/11/09
نسخه چاپی

امام جمعه سرعین :

آذربایجان معدن غیرت و عزت است

	آذربایجان معدن غیرت و عزت است
امام جمعه سرعین گفت: باید به چهره‌های برجسته و مفاخر آذربایجان بیش از گذشته افتخار کرده و سعی کنیم در این جشنواره‌ها این چهره‌ها را به نسل‌های آینده معرفی کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی،به نقل ازچشمه لر،حجت‌الاسلام محمود اصغری در جشنواره زمستانی سرعین اظهار کرد: جشنواره‌ای که امروز در سرعین برگزار می‌شود حاصل تلاش مسئولان، مدیران قبلی و فرمانداران پرتلاشی همچون دبیر، واحد و ناصری است که سعی کردند در سال‌های اخیر بنیاد برگزاری این جشنواره را شایسته بنا نهند.

وی افزود: در این جشنواره‌ها باید در کنار رعایت اخلاق و مبانی شرعی در فضای مناسب، سنت‌ها و آیین‌های بومی محلی، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های سرعین و گردشگری بی‌نظیر این منطقه معرفی شود.

 

 

امام جمعه شهرستان سرعین، آذربایجان را معدن غیرت و عزت معرفی کرد و ادامه داد: باید به چهره‌های برجسته و مفاخر آذربایجان بیش از گذشته افتخار کرده و سعی کنیم در این جشنواره‌ها این چهره‌ها را به نسل‌های آینده معرفی کنیم.

اصغری با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر و ایام پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: طاغوت عصر حاضر آمریکا و اجانب منطقه‌ای آنها هستند و عربستان امروز به نماد طاغوت منطقه تبدیل شده است که باید امت اسلامی علیه این طاغوت طغیان واقعی به راه بیاندازند.

 

 

امام جمعه شهرستان سرعین دهه فجر را مصداق حماسه‌آفرینی ملت ایران در مسیر آرمانی و ارزشی توصیف کرد و یادآور شد: امروز بیش از هر زمان دیگر حیات انقلاب اسلامی و الگوهای آن رنگ و بوی جهانی پیدا کرده است.

اصغری با اشاره به برگزاری این جشنواره در طول ایام دهه فجر تصریح کرد: باید از ظرفیت این جشنواره در معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی بیش از هر زمان دیگر استفاده کنیم.

انتهای پیام/

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد