سرویس: نیر
کد خبر: 49113
|
11:40 - 1394/11/11
نسخه چاپی

برنامه های دهه فجر آموزش و پرورش نیر تشریح شد

برنامه های دهه فجر آموزش و پرورش نیر تشریح شد
سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان نیر به تشریح برنامه‌های ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی در مدارس این شهرستان پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازنیریمیز، ربعلی مظهری گفت: گرامیداشت لحظه تاریخی ورود امام خمینی به وطن فرصتی مغتنم برای آشایی دانش آموزان با دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

 

سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان نیر با توجه به فرا رسیدن ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی، به تشریح برنامه های اجرایی در این دهه پرداخت و افزود: باید برنامه ها منسجم و مبتنی بر آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی با رویکرد تربیتی و ایجاد روحیه انقلابی و حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب،تبیین نقش ولایت فقیه در ایجاد جمهوری اسلامی ایران و وحدت کلمه و ایمان به خداوند ایراد کرد.
 

 

وی برگزاری مراسم زنگ انقلاب در شهرستان نیر و بخش کورائیم، برگزاری مسابقات وصایای حضرت امام (ره) در مدارس، برپایی نمایشگاهی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، تجلیل از دانش آموزان متولدین 12 بهمن ماه، افتتاح پروژه های سیستم های حرارتی - گرمایشی استاندارد مدارس روستای محروم منطقه، اداره یک روزه مدرسه توسط شوراهای دانش آموزی، برپایی کارگاههای آموزشی آموزش خانواده و برگزاری جشن انقلاب، از برنامه های  تدارک دیده شده در دهه مبارک فجر در این مدیریت برشمرد.

 

مظهری برگزاری جشن های انقلاب با محوریت دانش آموزی، تجدید پیمان با شهدا، برگزاری نمایشگاه مدرسه انقلاب، برگزاری مسابقه های علمی، هنری و ورزشی را از مهمترین برنامه های مدارس در دهه مبارک فجر اعلام کرد.

 

سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان نیر با اشاره به ویژگی های خاص بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تصریح کرد: امام خمینی(ره) فردی با ابعاد دینی، اخلاقی، علمی و فلسفی بود که با صبر،شجاعت و پایداری انقلاب اسلامی را با حضور مردم به پیروزی رساند.

 

وی مردم شناسی، مردم باوری و دشمن شناسی را از دیگر ویژگی های برجسته امام اعلام کرد.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد