سرویس: اصلاندوز
کد خبر: 49198
|
18:04 - 1394/11/12
نسخه چاپی

دیدار مسئولان با امام جمعه اصلاندوز در نخستین روز از دهه فجر+تصاویر

دیدار مسئولان با امام جمعه اصلاندوز در نخستین روز از دهه فجر+تصاویر
همزمان با آغاز سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی با امام جمعه اصلاندوز دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازارس تبار،حجت الاسلام والمسلمین "عظیم اسدزاده" امام جمعه اصلاندوز امروز در این دیدار ضمن تبریک آغاز سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد:در دنیا انقلابهای مختلفی رخ داده است اما انقلاب ما با تاسی از پیامبر اکرم(ص)،مکتب اهل بیت و وحی الهی و به تبعیت از خون سرخ سید الشهداء تحقق یافته است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران دنیا را از خواب غفلت بیدار کرد افزود:انقلاب اسلامی ایران در سایه رهبری و اراده ملی شکل گرفت که از زمان پیروزی تا کنون درتمامی عرصه ها پیشرفت چشمگیری داشته است وامروز سکاندار نظام انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری است.

امام جمعه اصلاندوز با بیان اینکه مسئولان با پشتیبانی و همیاری یکدیگر در رفع مشکلات مردم و منطقه بکوشند گفت:مردم ایران مردم بصیر و هوشیار بوده و همیشه با تبعیت از رهبری توانسته اند در کلیه عرصه های نظام موفق و سربلند باشند.

 

حجت الاسلام اسدزاده امنیت و آسایش امروز کشور را در سایه منویات رهبری و خون شهدا عنوان کرد و گفت:رهبر فرزانه انقلاب پس از رحلت امام خمینی (ره) سکانداری انقلاب را بر دست گرفته و در همه بحران های جهانی به خوبی با درایت و رهنمودهای ارزشمند خویش کشتی انقلاب را از طوفان ها به ساحل آرامش رسانده اند.

وی با تاکید بر اینکه حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن باید مقدمه‌ای برای حضور در انتخابات هفتم اسفندماه باشد حضور حداکثری و مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات را سرنوشت ساز دانست و عنوان کرد: هر چه این مشارکت بیشتر باشد، اقتدار و صلابت بیشتری برای نظام به دنبال داشته و بیش از پیش باعث خنثی سازی نقشه های شوم دشمنان خواهد شد.

امام جمعه اصلاندوز در پایان با اشاره به لزوم بصیرت افزایی جوانان گفت:یکی از برکات بسیج تشکیل حلقه‌های شجره طیبه صالحین با حضور جوانان و نوجوانان است که در این راستا صالحین سپاه ناحیه عشایری تاکنون موفق و فعال بوده و کارنامه درخشانی داشته است.

 

"سید عباس مینایی" در آغاز این دیدار با تبریک آغاز دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد:انقلاب اسلامی با همان اراده و روح جمعی مردم، همچنان در مسیر پیشرفت و ترقی به پیش می رود و به عنوان قدرتی پایدار در منطقه و جهان ، ایفای نقش می کند.

وی با بیان اینکه اصل نظام، اصل ولایت و بیعت با رهبری است گفت:گرامیداشت انقلاب اسلامی بیانگر پایبندی مردم به نظام،حمایت از نظام اقتدار را به دنبال دارد و همدلی و همزبانی ،انسجام،وحدت و یکپارچگی زمینه پیشرفت انقلاب را به وجود می‌آورد.

بخشدار اصلاندوز به انتخابات آینده مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود:انتخاب افراد اصلح برای حضور در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در کنار اهتمام برای حضور پرشور، مهمترین وظیفه مردم در انتخابات است.

مینایی افزود:امیدوارم با محور قرار دادن معنویت، ارزشهای انقلاب اسلامی و پیروی از اندیشه های حضرت امام  خمینی (ره) و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب و در سایه اتحاد و همدلی، بتوانیم از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به خوبی محافظت کنیم.

 

"محرم بنیادی" فرمانده بسیج عشایری استان اردبیل نیز در این دیدار ضمن تبریک آغاز دهه فجر از اجرای بیش از 50 برنامه در طول دهه فجر توسط پایگاهها و حوزه های مقاومت بسیج عشایری خبر داد و  گفت:لازم است با تیعیت از مقام معظم رهبری در جهت صیانت از نظام جمهوری اسلامی ایران با وظیفه خطیری که داریم بتوانیم این وظایف را به نحو احسن انجام دهیم.

وی رهنمودهای امام جمعه اصلاندوز را در راستای خدمت رسانی بیش از پیش به مردم موثر دانست و گفت:برگزاری هرچه باشکوهتر جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی سبب رشد و تقویت آن و آموزش آموزه‌های انقلابی به نسل جوان و همه دنیا می‌شود.

فرمانده ناحیه عشایری هدف از دیدار مسئولان با امام جمعه اصلاندوز را عهد و پیمان دوباره با آرمانهای امام راحل ،مقام معظم رهبری و شهداء دانست و گفت:امیدواریم با استماع رهنمودهای امام جمعه اصلاندوز در جهت پیشبرد اهداف و برنامه ها گامهای موثری برداریم.

 

بنیادی با اشاره به انتخابات آینده مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و لزوم انتخاب افراد اصلح خاطرنشان کرد:در انتخابات باید کسی را انتخاب کنیم که معتقد به ارزش‌های اسلام و در خدمت نظام و تابع ولایت ‌فقیه باشد.

وی در پایان با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که در سایه ولایت فقیه و شهدای گرانقدر در امنیت و آسایش بسر می برد اظهار امیدواری کرد که برنامه های دهه فجر امسال با حضور پرشکوه و همه جانبه مردم و مسئولان بنحو احسن اجرا شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد