سرویس: نیر
کد خبر: 49227
|
11:21 - 1394/11/13
نسخه چاپی

امام جمعه نیر تاکید کرد:

تکریم ارباب رجوع در ایام دهه فجر کمرنگ نشود

تکریم ارباب رجوع در ایام دهه فجر کمرنگ نشود
امام جمعه نیر از مسئولان شهرستان خواست به خاطر شرکت در برنامه های متنوع دهه مبارک فجر خدمات رسانی به ارباب رجوع کمرنگ نشود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازنیریمیز، حجت الاسلام میکائیل در جمع مسئولان ادارات و نهادهای اجرایی شهرستان نیر، به ترفندها و توطئه های دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمنان انقلاب و اسلام در طول 37 سال که از عمر پربرکت نظام اسلامی می گذرد، توطئه های مختلفی برای تضعیف، تخریب و به انزوا کشاندن ملت ما کردند اما به فضل الهی ترفندهای شیاطین در برابر اراده فولادین مردم ولایتمدار ایران اسلامی با شکست مواجه شد.

 

امام جمعه نیر یکی از برکات انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در عرصه داخلی کشور، کشف استعدادهای مدیریتی انسان های مؤمن و فرهیخته و جایگزینی آنان در مناصب دولتی به منظور ارائه خدمات بیشتر و جلب اعتماد عمومی نسبت به افق نورانی انقلاب در نیل به تمدن بزرگ اسلامی بوده است.

 

وی افزود: دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی در روی کار آوردن نیروی مخلص و فدایی آرمان های انقلاب و اسلام ناب، شهدی شیرین در کام مستضعفان و پابرهنگان و البته خواری در چشم باندهای زیاده خواه و تمامیت طلب می باشد.

 

 امام جمعه نیر از مسئولان شهرستان خواست به خاطر شرکت در برنامه های متنوع دهه مبارک فجر خدمات رسانی به ارباب رجوع کمرنگ نشود و تدابیری اندیشیده شود تا در خدمت رسانی به مردم در این ایام الله ادامه یابد و موجبات نارضایتی مردم به دلیل نبود رئیس یا معاون اداره ایجاد نشود.

 

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد