سرویس: کوثر
کد خبر: 50993
|
09:53 - 1395/01/06
نسخه چاپی

مسئولان تدبیری بیندیشند؛

زهره ترک‎شدن مسافران از صخره‌های آویزان جاده‌کوثر

زهره ترک‎شدن مسافران  از صخره‌های آویزان جاده‌کوثر
رانندگان عبوری خط کوثر به خلخال ضمن گله مندی از مسئولین شهرستان کوثر از بی توجهی به صخره آویزان کوثر در نزدیکی سد کوثر ابراز ناراحتی کردند.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل ا ازکیویمیز، وقتی مسافران و رانندگان از شهرستان کوثر به طرف شهرستان خلخال روانه می شوند با کمی فاصله از شهر کوثر صخره های آویزان در سمت چب جاده ترس عجیبی را در دل رانندگان و مسافران آشکار می سازد و این ترس یکی ترس واقعی از سقوط چندین تخته سنگ آویزان بیش از ده ها تنی در این مسیر است.

رانندگان مسیر کوثر به خلخال به بارندگی اخیر در شهرستان کوثر اشاره و اظهار داشتند که این چندین تخته سنگ به دنبال بارش باران از محل اصلی خود لغزیده ودرحال سقوط به جاده هستندکه بعد از سقوط فاجعه عظیم انسانی دراین جاده به وقوع خواهد پیوست.

آنها به خطر سقوط این سنگ ها اشاره و خواستار یک فکر اساسی برای مطلوب سازی محور کوثر به خلخال در یک نقطه از مسیر کوثر به خلخال در نزدیکی سد کوثر اشاره کردند و اظهار داشتند که اگر فکر اساسی نشود تردد از این محور ممکن نخواهد بود زیر اگر مسئولین خودبیایند و از نزدیک این تخته سنگ های آویزان را ببینند متوجه احساس ترس مردم و مسافران خواهند شد.

به گزارش کیویمیز، رانندگان  از مسئولین اداره راه و شهرسازی کوثر و مسئولین ارشد شهرستان خواستند تا با همفکری چاره ای اساسی برای رفع این مشکل را پیش پای مردم بگذارند و مسئولین بدانند که تنها راه ارتباطی مردم کوثر به شهرستان خلخال و مسافران از همین مسیر کنار سد کوثر است.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد