سرویس: اصلاندوز
کد خبر: 51002
|
15:52 - 1395/01/06
نسخه چاپی

امام جمعه اصلاندوز:

مسئولان برای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنند

مسئولان برای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنند
امام جمعه اصلاندوز گفت:مسئولان عملیاتی کردن شعار «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازارس تبارحجت الاسلام والمسلمین "عظیم اسدزاده" در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصلاندوز با اشاره به نامگذاری سال جدید در مورد اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی افزود:دشمنان همواره در صدد بی‌رونق کردن اقتصاد کشورمان هستند،لذا مردم و مسئولان در راستای خنثی کردن نقشه‌های شوم آنان با الگوگیری از شعار سال که از سوی رهبری تدوین شده است، تلاش کنند.

 

وی با بیان اینکه هرساله عنوان هایی که بنا به ضرورت از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری می شود متاسفانه جدی گرفته نمی شود از همه مردم و مسئولان خواست در زمینه تحقق شعار سال حرکت کنند و با هم اتحاد داشته باشند.

 

امام جمعه اصلاندوز با اشاره به وجود بیش از 5 میلیون بیکار در سطح کشور افزود:مسئولان برای ساماندهی امور جوانان به خصوص در ازدواج و اشتغال آنان فقط شعار ندهند بلکه باید در عمل هم نشان دهند.

 

حجت الاسلام اسدزاده اضافه کرد:هر دولتی که در راس امور کشور قرار می گیرد با شعار اشتغالزایی به میدان می آیند اما متاسفانه نه تنها بیکاری کاهش پیدا نکرده بلکه افزایش هم یافته که لازم است دولت باید سریع‌تر درباره رفع بیکاری چاره‌اندیشی کند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فرمایشات مقام معظم رهبری در حرم حضرت امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت:مقام معظم رهبری در نخستین روز سال 95 در جمع اقشار مختلف مردم در مشهد سخنرانی مبسوطی فرمودند که منشور سال 95 بود.

 

خطیب جمعه اصلاندوز افزود:تبیین و نامگذاری امسال به عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» توسط مقام معظم رهبری باز هم هوشمندانه بوده و پیامی مهم در برابر عواقب و برخی شیطنت‌های اقتصادی علیه ملت ایران است.

 

امام جمعه اصلاندوز با تبریک سال نو، روز عید را روز تغییر درون،تحول در رستاخیر و عبادت،تحول در سبک زندگی و تحول در انتظار ظهور حضرت امام زمان(عج) دانست و گفت: باید در سال جدید با اتحاد و همدلی در زمینه شکوفایی کار و اشتغال همه تلاش کنند.

 

وی سال نو را زنده شدن دوباره طبیعت دانست و سالی پر از موفقیت و سربلندی را برای مردم و مسئولان از خداوند مسئلت کرد.

 

خطیب جمعه اصلاندوز با تبریک 12 فروردین گفت:روز 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران، نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران است که بیش از 98 درصد مردم کشور به آن رای آری دادند.

 

حجت الاسلام اسدزاده ضمن تبریک به مناسبت میلاد حضرت فاطمه(س) و امام راحل با اشاره به برخی خصوصیات فاطمه(س) اظهار کرد: یکی از نیازهای مهم جامعه امروز ما عفت و حجاب بوده که خصیصه بزرگ و شخصیتی آن بانوی بزرگ بوده و الگوگیری از سبک زندگی آن حضرت برای زنان و دختران لازم و ضروری است.

 

وی در آغاز خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز همگان را به رعایت تقوای الهی دعوت کرد و گفت:تقوا و پرهیزکاری یکی از صفات پسندیده مومنان بوده که همواره از سوی خداوند، پیامبران و ائمه معصوم(ع) بر آن تأکید شده است.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد