سرویس: سیاسی
کد خبر: 51004
|
16:47 - 1395/01/06
نسخه چاپی

امام جمعه موقت شهرستان پارس آباد:

اقتصاد مقاومتی بدون مشارکت همگانی محقق نمی‌شود/ لزوم پاي كار آمدن همه اقشار در عمل

	اقتصاد مقاومتی بدون مشارکت همگانی محقق نمی‌شود/ لزوم پاي كار آمدن همه اقشار در عمل
امام جمعه موقت پارس آباد گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی بدون مشارکت همگانی محقق نمی‌شود و لازم است برای خودکفایی و رونق اقتصاد کشور همه اقشار پای کار باشند.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازآران مغان،حجت الاسلام صالح اسديدر نخستین نماز عبادی سیاسی جمعه سال 95 پارس آباد با اشاره به اهمیت نام‌گذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: اقدام و عمل لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی است و همه مسوولين نظام و دولت در كنار مردم باید برای پیشرفت اقتصادی تلاش كنند.

 

وی تحقق اقتصاد مقاومتی را در برطرف شدن مشکلات اقتصادی کشور تاثیرگذار دانست و تصریح کرد: بیان مقام معظم رهبري در پیام نوروزی نشان می‌دهد که نسبت به اجرایی و عملیاتی نشدن بحث اقتصاد مقاومتی در كشور توجهي نشده است  و این نشان‌دهنده آن است که ما در این زمینه در کشورمان با خلا مواجه هستیم.

 

امام جمعه موقت پارس آباد با بیان اینکه دولت بايد آستين بالا زده و با تمام قدرت سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را دنبال و عملی کند، گفت:تحقق اقتصاد مقاومتی بدون مشارکت همگانی محقق نمی‌شود، لازم است برای خودکفایی و رونق اقتصاد کشور همه اقشار پای کار باشند.

 

اسدي با بيان اينكه همه مردم و مسوولين بايستي در زمینه تحقق شعار سال حرکت كرده و با هم اتحاد داشته باشند، افزود: سخنان رهبری دارای محورهای زیاد و مهمی بود، اما آن چیزی که در الویت قرار دارد، بحث اقتصاد مقاومتی است، باید مجموعه‌ها برای مطالبات رهبری هم‌دل باشند تا بتوانند شعار امسال را عملی کنند.

 

وي ادامه داد: اقتصاد مقاومتی یعنی مقاوم سازی و محکم سازی پایه های اقتصاد است و این اقتصاد در شرایط تحریم و غیرتحریم به مردم کمک می کند.

 

اسدي در بخش ديگري از خطبه هاي نمازجمعه عنوان كرد: انفجارهای اخیر دو کشور اروپایی فرانسه و بلژیک نشان می دهد که آنها دیگر قدرت مهار کردن تروریست های خودساخته داعش را ندارند و آنها هم اکنون نتیجه حمایت خود از گروههاي تروريستي داعش را مشاهده می کنند.

 

امام جمعه موقت پارس آبادهمچنين از حضور پرشور مردم در انتخابات دور اول در حوزه انتخابيه پارس آباد و بيله سوار قدرداني كرد و از دو كانديداي حاضر در دور دوم انتخابات و هواداران آنان خواست اخلاق مداری را اولویت کارهای خود قرار دهند تا دور دوم همانند دور اول انتخابات پرشور و با حضور اکثریت برگزار شود.

 

اسدي در ادامه با اشاره به اینکه سال 95 سال میلاد حضرت زهرا است، بيان كرد: امیدواریم به یمن وجود حضرت زهرا (س) امسال سال پر خیر و برکتی باشد.

 

خطیب موقت نماز جمعه شهر پارس آباددر پایان با اشاره به دوازدهم فروردین خاطرنشان کرد: این روز مصادف است با روز جمهوری اسلامی که ملت ما در سال 58 با اکثریت 98 درصدبه اين نظام مقس آري گفتند و این انقلاب ثمریت خود را نشان داد.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد