سرویس: اصلاندوز
کد خبر: 51006
|
20:10 - 1395/01/06
نسخه چاپی

اختلال تلفن همراه در اصلاندوز؛

وقتی همیشه مشترک مورد نظر در دسترس نیست!

وقتی همیشه مشترک مورد نظر در دسترس نیست!
"مشترک مورد نظر در دسترس نیست" این صدای پایلوت اپراتور تلفن همراه این روزها مداوم از دستگاه های ارتباطی مشترکان اصلاندوزی شنیده می شود.

به گزارشبه نقل ازارس تبار،شاید برای شما هم پیش آمده است خیلی از نزدیکان و دوستانتان همیشه به شما بگویند که هیچ وقت گوشیتان در دسترس نیست یا با اختلالاتی دیگر در خطوط تلفن همراهتان مواجه شوید.

 

"مشترک مورد نظر در دسترس نیست"،پرتکرار ترین واژه ای است که شهروندان اصلاندوزی در طول روز از طریق تلفن در تماس با همشهریان خود می شنوند و وعده های متعدد مسئولین برای حذف این جمله و ارتقاء سطح پوشش مخابراتی این بخش تاکنون بی ثمر مانده است.

 

اختلال و نوسان شدید در آنتن‌دهی تلفن‌های همراه در بخش مرزی اصلاندوز مغان، مردم و مشترکان همراه اول را کلافه کرده است و قطعی آنتن، عدم پوشش برخی مناطق، عدم اطلاع رسانی و غيره از ده ها نقاط ضعف اپراتور تلفن همراه اصلی بشمار می روند.

 

از چند ماه پیش تا به امروز بسیاری از مشترکان همراه اول، هنگام شماره‌گیری با این جمله معروف و اعصاب خُرد کُن «مشترک مورد نظر در دسترس نیست» روبرو می‌شوند در حالی که برخی مشترکان می‌گویند مشترک مورد نظر در یکی از خیابان‌های شهر و یا در محل کار خود مستقر است یا حتی مشترک مورد نظر در چند قدمی شماست.

 

يكی از شهروندان  به خبرنگار ما می گوید که با مشکل عدم آنتن دهی مواجه است و به اصطلاح آنتن تلفن وی می‌پرد و برای برقراری تماس مجبور به چندین بار تلاش است.

 

یکی از جوانان روستایی بخش نیز گفت:در داخل منزل آنتن‌دهی و پوشش شبکه همراه اول گاهی به طور کامل قطع می‌شود و گاهی آنتن‌دهی ضعیفی داریم با هر کس تماس می‌گیریم در دسترس نیست.

 

شرکت مخابرات در حالی که امکانات تکنولوژیک آن بسیار بیشتر از گذشته است باید خدمات مناسبی به مشترکان خود ارائه کند، این‌گونه نیست و این وضعیت باعث گله‌ شهروندان اصلاندوزی شده است.

 

در مورد رومینگ شبکه تلفن همراه هم مشترکانی که بیشتر دچار اختلالات تلفن همراه هستند و امکان پوشش شبکه موبایلی کشور آذربایجان از جمله "آذرسل" و"باکسل "در آنها وجود دارد برای جلوگیری از هزینه ناخواسته رومینگ،باید توجه داشته باشند به هنگام استفاده از تلفن همراه، وضعیت انتخاب شبکه موبایل خود را از حالت اتوماتیک خارج و در حالت دستی قرار دهند.

 

اصلاندوز در زمینه زیر ساخت های مخابرات،دسترسی به اینترنت، عدم آنتن دهی تلفن همراه در برخی روستاها و راه های مواصلاتی و برخی مسائل دیگر در این زمینه دچار مشکلاتی است که نیازمند توجهات بیشتر مسئولان است.

 

البته نیت نگارنده منکر زحمات و خدمات زحمت کشان عرصه مهم ارتباطات و مخابرات نیست، تلاش های خدمت گزاران عرصه ارتباطات بخصوص بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی در مناطق محروم قابل ارج و احترام است.

 

امید است شرکت مخابرات با تمام توان در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم از هیچ گونه تلاشی دریغ نکنند و این مشکل بزرگ مشترکان را به طور جدی و عملی پیگیری کنند تا در آینده با مشکلاتی عدیده ای روبه رو نشویم.

 

ارس تباردر گزارش های بعدی خود به علل این مشکل از زبان مسئولان مخابرات پاسخ خواهد داد.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد